Vianoce pokoja, klidu a radosti? Ani omylom!

                                                       Vianoce čas pokoja,kľudu a radosti. 


 

Áno, takto sa to definuje ale povedala by som, že realita je úplne iná. 

 Chaos, panika, stres, možno niekedy povedať že až kolaps.

 Jedine čo som sa naučila a vážne sa mi to vyplatilo, tak to je kupovať vianočné darčeky dopredu. Mám o jednú velkú starost menej. 

Minulý rok sme vianoce trávili trochu Covidovo, pretože s priateľom sme mali covid. 

Myslela som si, že tento rok by mohli byť vianoce pekné. Všetko si nachystám, napečiem, načančám stromček pri tom budem počúvať vianočnú hudbu. Večer si pustím s priateľom vianočnú pohádku.

 Veď to sami poznáte.

Zas z toho nič nie je, je to čiastočne aj pretože som menila prácu, čo som písala v minulých článkoch.

  https://inspirations-dreams-life-love.blogspot.com/2022/11/ked-je-cas-odist.html

 Poznáte to, nastúpite do novej práce a nemáte nárok si čerpať dovolenku. Mala-i sme to krásne naplánované týždeň na SVK a druhý týždeň na Morave.  



A teraz sme dospeli do bodu, kedy sa nič nevie a plány sa menia za pochodu.

Boli rozne návrhy, ale asi definitivny je-bude že priateľ je týždeň na Morave u maminy. 

A ja 24.12. ráno vyrazím na cesty smer Morava, vyzdvihnem ich a potom pokračujeme smer SVK. 

Boli by to prvé vianoce, ktoré by sme komplet strávili všetci spolu. 

(Prvé čo ma napadlo, bolo ako keď máte ukázané komédie s nepodarenými vianocami, taký slušný príklad by som dala českú klasiku - Pelíšky.)

Úprimne som zvedavá, koľko "bláznov" pojde 24.12 po dialnici smer východ. 😆

A som aj zvedavá, ako to celé dopadne. Pretože každý z nás má asi svoju predstavu o prežití vianoc. 

Skĺbiť ľudí v staršom veku zo svojími návykmi, mi príde až nemožné. Ale zas spolieham sa na Vianočný zázrak. 🙏 



A čo vy? Ako ste si plánovali Vianoce, vyšlo všetko podľa vaších predstáv? 

Komentáre