Sex/Life

                                                                          Sex/Život 

Minule som písala o serály, ktorý bol drastický ale bohužiaľ z reálného prostredia.

A dnes budem písať o niečom úplne inom. Máte radi sex, vzrušenie, zápletky apd. ?

Tak si myslím, že tento seriál ktorý je rozhode bez cenzúry by sa vám mohol pozdávať.

Seriál rozpráva o mladej žene Billie, žijúcej na predmestí so svojim manželom a dvoma malými deťmi. Aj keď jej zdanlivo nič nechýba, začne si písať denník, kde spomína, ako si užívala nespútaného života ako mladá, a najmä si pripomína intímne zážitky so svojím vtedajším priateľom Bradom.

 Problém nastane, keď denník nájde jej manžel.


Prvá seria je dosť o užívaní si nespútaného sexu, druhá séria je viac zameraná už na vzťahovú líniu.

Chémia medzi hercami je velmi skvelá. A to čo tam potom uvidíte hlavne u pánov, tak si budete dávať otázku asi ako ja, je to real alebo nejakým spôsob upravené?

Seriál podstate zhltnete za pár dní, pretože obe série sú len po 8 častí.

Ja osobne sympatizovala asi zo všetkými, z jednej časti mi bolo ľúto manžela Billie ale zároveň i Billie pretože bolo vidieť ako naozaj milovala Brada a že to asi naozaj bola jej pravá láska, sexmate i soulmate.

Napíš mi potom svoj názor po zhľiadnutí tohto seriálu.

Komentáre