Koniec roka je tu

     Koniec roka je tu, rekapitulujete čo ste prežili, zvládli alebo nezvládli za tento rok? 

Koho ste stratili alebo spoznali? Splnili sa vám všetky precavziatia, ktoré ste si dali na začiatku tohto roka, alebo ste sa po prvom mesiaci rovno nato vyprdli a povedali si "bude ako bude"?

Ja si uz dávno nedávam žiadne presavziatia a z jednej časti je to dobre, aspoň sa sama zo seba nestresujem z toho, čo som nezvládla.

 Povedala by som že začiatok roka bol náročný a potom vlastne to pokračoval aj v ďalších mesiacoch, ale boli aj mesiace, kedy to bolo fajn-bezstarostné. 

Koniec roka, tak to bola katastrofa asi po každej stránke. Vlastne keď si to tak v skratke zrekapitulujem, tak som menila prácu, problém zapadnúť v novej práci medzi kolegami s výhrážkami vyhazovu ("žiaden tlak"), strata velmi dobrej známej - osoby ktorá vás mala rada takú aká ste, problémy v osobnom živote, prvý krát byť na súde ako svedok (je jedno na akej strane ste, je to naročné na oboch), autonehoda na vianoce. Do konca roka zostáva pár hodin a ja dúfam, že už nič tak katastrofálneho sa nestane. 

Ale aby som nespomínala iba to špatné, tak boli aj krásne momenty. 

Dovolenka pri mory po pár rokoch, výlety na miesta kde som do teraz nebola, spoznanie nových ľudí, ktorí vám dajú nové možnosti alebo pohľad na život. Koncert Marka Ztraceného v Edenu, Sebastiana alebo Mirai. Boli aj ďalšie kultúrne podujatia či už v O2 arene alebo v divadle. Môj prvý výjazd na futbalový zápas. Spoločné fotenie s priateľom. Znova obnoviť kontakt s niekym po roku aj niečo. 


Tento rok bol pre mňa velmi náročný najmä po psychickej stránke. Aký bol váš rok? Ja si radšej nič neželám do nového roka, asi len to aby bol menej náročný a nikoho mi nevzal akýmkoľvek spôsobom. 


Prajem vám do nového roka len to najlepšie, nech je k vám férový a nie tak náročný. 
Nech v ňom nájdete skvelých ľudí a zbavíte se len tých, čo vám berú energiu, navštívite miesta, ktoré ste do teraz nepoznali, mali nové zážitky a momenty.Užívajte si každého momentu s vašimi blízkími a hádajte sa menej. To vám prajem do nového roka a hlavne prežite Silvester bez hádok a zo všetkými prstami.  


Komentáre