Návrat je vždy ťažký

                                                  Ahoj, ahoj už som znova v online verzi. 


Ospravedľujem sa, že som tu tak dlhú dobu nebola. Návrat do reality je niekedy veľmi náročný. 

Dovolenka pri mori bola super, užili sme si to, chytili trochu farbu a naozaj vypli od všetkého. 

Hlavne som bola rada za partnera, že si užil dovolenku bez nejakých komplikacií. 

Let do Turecka bol opozdený cca o hodinku, tým pádom sme na miesto prišli okolo 4 ráno. 

Ešte 2 dni potom som sa spametávala, ako som mala spánkový deficit a ešte k tomu tam bol posunutý čas o hodinu do predu. 



A ako sme mali plány, že keď sa vrátime pojdeme na SVK a Moravu, tak sme šli akurát k Dr. 

V Turecku bolo krásne 40 stupňov no a v Prahe 17, takže sme dosatli chripku (klimatický šok) a preležali skoro týždeň v posteli s antibiotikami na slovensku. 



Síce plány boli trochu iné, i tak som bola rada že som doma s rodinou a nemusím nič riešiť. 

Ale nejbote sa už som tu a mám pre vás nachystané články. 😊



Komentáre