Louis Tomlinson v O2 arene - Prahe

                                                  Určite si pamätáte na časy One Direction. 

Bola to neskutočná éra, fanúšikovia (hlavne fanúšičky) stanovali niekoľko dní pri aréne, bežali aby mohli mať tie najlepšie miesta pod pódiom, originálne plagáty, prevleky, pišťali, výskali, spievali a dokonca aj odpadávali. 

Louis tu bol cca pred rokom vo Forum Karlín, ten vypredal bez problémov ale O2 aréna, je už väčšie sústo.  Nepredpokladala som, že by sa mu podarilo vypredať O2 čo sa aj splnilo. Ale to nemení nič natom, že fanúšiky si koncert užili naplno. 

Dokonca ako bolo rozdelené stástie na bližšie a vzdálenejšie, tak tí čo boli ďalej mali šťastie a dostali pásky od security aby mohli ísť bližšie. Niekto precestoval niekoľko km alebo boli na jeho koncerte alebo sa obliekli ako svietiace avokádo alebo boli zladené do červno-čiernej farby. Takúto histériu som dlho v O2 nezažila, dokonca ani na Harrym Stylesovi. 

Louis mal dve predkapely The Academic a The Lathumus jedna bola od 19:00 a druhá 20:00. 

Fanynky boli tak skvelé, že poznali jeho texty od slova do slova, takže nebola ani potreba aby Louis vôbec spieval. Taký piskot ako vyvinulo približne 10 000 báb, som dlho nepočula a asi 1x za ten čas, čo chodim do O2 som si musela zapchať uši, čo boli tak hlasné. 

Všetci spieváci začali presne, Louis bol oblečeny obyčajne bez nejakých prevlekov alebo extra efektov.

Čo som ocenila a pobavilo ma, keď zišiel dolu zo stage pozdraviť fanúšičky a hodil sa do davu 2-3 x a samotný security netušili, kedy sa hodí a lietali za ním hore a dolu a potom ho ťahali preč. 

Povedali by som, že Lousiov koncert bol extrémny vďaka fanúšičkam, ale nie vďaka jeho speváckemu výkonu. Po koncerte dievčatá neodišli hneď domov, ale čakali nalepené na sklo pri VIP vstupe z nadejou, že by Louis prišiel ešte von hodil s nimi selfie, podpísal sa alebo prehodil s nimi pár slov. 
Do teraz niečo také nikto neurobil, ale dievčatá sa naozaj dočkali toho že samotný Louis prišiel za nimi von a približne pol hodiny s nimi strávil ten čas. 

Za toto gesto u mňa stúpol ešte viac ako si ho pamätám z mojich teenage čias - 1D. 

Komentáre