Autumn Variations - Recenzce

                                                Sú tu nejaký fanúšikovia Eda Sheerana ? 



Jeseň je tu už nejakých pár týždňov a s ňou i nový album Eda Sheerana - Autumn Variations. 

Ja ako velký fanda, som sa dosť tešila a nečakala som, že v tak krátej dobe sa dočkáme už 7 študiového albumu. 

Vybral si pre mňa dosť symbolicky dátum a to 29.9., čo je deň kedy môj ocino mal narodeniny a meniny zároveň + budúca svokra mala tiež tento deň narodeniny. 

Jeho album vlastne vydalo jeho vlastné vydavateľstvo Gingerbread Man Records. 

Ed svoje album opísal takto : „Minulú jeseň sme si ja a moji priatelia prechádzali rôznymi životnými zmenami. Po lete sa všetko upokojilo, usadilo či rozpadlo. Keď som si na začiatku minulého roka prechádzal ťažkým obdobím, písanie piesní mi pomohlo v tom, porozumieť mojim myšlienkam a pochopiť tomu, čo sa deje.

Keď som sa potom dozvedel o rôznych situáciách, ktorými moji priatelia prechádzali, písal som piesne. Niektoré z ich perspektívy, iné z mojej, aby som zachytil, ako som sa ja a oni pozerali na svet. Boli tam krásy zamilovávania sa a nových priateľstiev, ale aj nešťastia zlomených sŕdc, depresií, samoty a zmätenia.“ 

Sheeran tiež spomenul, že mu jeho otec a brat predstavili skladateľa Elgara a jeho projekt Enigma Variations, ktorý obsahoval 14 skladieb inšpirovaných rozličnými priateľmi. To ho inšpirovalo vytvoriť najnovší album, ktorý napísal, rovnako ako predošlý album Subtract, s producentom Aaronom Dessnerom.

S toho albumu je vážne cítiť ten jesenný nádych, spomalenie. 

Tracklist:

1. Magical
2. England
3. Amazing
4. Plastic Bag
5. Blue
6. American Town
7. That's On Me
8. Page
9. Midnight
10. Spring
11. Punchline
12. When Will I Be Alright
13. The Day I Was Born
14. Head > Heels

Ja osobne som si hneď obľúbila American Town a čo si si obľúbil-a ty ? 

Komentáre