Čistá myseľ

                                                      Ako ste si užili predĺžený víkend? 

 

Ja som odišla na tých pár dní domov na SVK. Užila som si to skvelo! Cesta z Prahy je vždy problematická, odchádzala som síce okolo 16:00 z bytu, ale z mesta som sa dostala až o 17:30 kvoli tým zápcham. 

A samozrejme, ako necestujem tak často cez BA, tak sa zas niečo prerába a sú uzatvorené cesty. 

Takže z povodného plánu byť doma cca o 21:30, tak som bola o 22:15. 



Predtým ako som odchádzala na SVK, tak som si pozrela počasie, či náhodou zas nebudem doma kvoli dažďu. 

Síce predpoveď bola s prehánkami, tak počasie si to asi to rozmyslelo ( čo ja som veľmi rada) a bolo krásne teplo a slnečno. 

Oddýchla som si, bola v prírode, užila si rodičov 

Vobec sa mi nechcelo odísť, tá príroda bola krásna, západy slnka čistý relax. 

Cesta spať bola tiež dobrá, čakala som to omnoho horšie, ale prišli sme do Prahy aj v dobrom čase cca 19:30 hod. 


Mala som medzi zastávku v Kroměříži, pretože som šla vyzdvihnúť priateľa. Dala si obed, posedela a cesta bola tiež dobrá, skoro žiadne zápchy. 

Začína konečne pekné obdobie, kedy je všetko rozkvitnuté - zelené. Človeku sa ani spať nechce a hlavne nie do práce, radšej by sa videl niekde v prírode na turistike. 



Komentáre