Lipo v Malostránskej Besedě

  Jednou jsem slíbil, že si tě vemu,
Bůh je mi svědkem, já nikdy nezapomenu.
Když se probudím a ty tam nejsi,
začne se rozpínat smutek, má baby.
Žádný drama se špatným koncem,
moc dobře víš, jak to teď cejtím.

  

Po dlhšej odmlke sa mi podarilo zas ísť von medzi ľudí a zavítala som do Malostránskej Besedy na  koncert speváka-rappera a básnika v jednom menom LIPO. 

Mám radšej komornejšie koncerty ako vo velkých halách. Ste tak nejak bližšie k tomu interpretovi a on samotný svoj čas venuje trochu inak tomu menšiemu publiku ako keď je tam 20 000 ľudí. 


Tento koncert bol zároveň i krstom posledného alba "Příběhy". Krstným otcom sa stal spevák a frontmen z kapely Jelen Jindra Polák. 

Krstilo sa kvalitnou Whiskey, pokrstené CD letelo do publika, síce sa asi počúvať už nebude dať ale ako pamiatka je to skvelá.

Okrem Jindry Poláka mal zo sebou speváčku Yannu, Kateřinu Mariu Tichú, Debbi, ODD, Jan Braun.



Zazneli jeho najvačšie hity ako Štěstí, Kruhy, Salome, Jednou jsem slíbil. 

Dosť ma prekvapil vekový rozdiel, čakala som že tam bude tak nejak moj ročník 30 +-, ale že tam bude aj lehce nad 50, tak to som zostala prekvapená. 



Jedna slečna mala štaštie, že si dala ploužák s Lipom na podiu, ktorý ju na konci odmenil ešte peknou ružou.  Za mňa veľmi pekne užitý večer v príjemnou prostredí. 👌

Komentáre