Muž menom OTTO

                                                  Videl niekto z vás film Muž menom OTTO ? 


Ak nie, rozhodne je to potreba napraviť! 

Dlho som nevidela tak skvelý a emotívny film, priznám sa plakala som neskutočne. 

O Tomovi Hanksovi sa hovorilo v súvislosti s postavou vo filme "Elvis" ako o hercovi s hrozným hereckým výkonom, v tom to filme si to rozhodne vynahradil. 

Tom Hanks v tej to úlohe bol geniálny, hral zatrpknutého pána menom OTTO. 

Niet divu, keď mu zomrela manželka, žena jeho života a tým vlastne stratil zmysel života. 

Film nám postupne odhaľuje neskutočne hlboký vzťah plný citov k jeho manželke, porozumenie a krásne manželské lásky v dobrom i v zlom.  

Príbeh je veľmi pútavý, hodnoty jednotlivých postáv sa zaujímavo postupne posúvajú a vyvíjajú, celé je to prirodzene vtipné, ale zároveň na toľko vážne, až mimoriadna rada scén dokáže dojať, niekoho rozplakať (ako napr. mňa). 

Po dlhej dobe by som povedala, že tento film je melodramatický drahokam. Som rada, že sa stále natáčajú filmy, ktoré sú taký duševným i duchovným pohladením. 

Pre mňa ako milovníčku DRAMA filmu, môžem hodnoť len 10/10. 

Komentáre