Stand Up Phenomén

 Máte radi Stad Upy?

 2,778 Stand Up Comedy Stock Photos and Images - 123RF

Ja už nejakú dobu ich sledujem, nie síce pravidelne ale viete, keď nič nie je v TV a ani sa vám nič nechce púšťať, tak stand up bol vždy dobrá volba. 

SVK stand up sa do TV nedostal, neviem čím to je pretože je tam pár fakt dobrých ľudí, ktorí si zaslúžia pozornosť.

CZ scéna je v tom to lepšia, pretože majú svoj vlastní program, kde práve Stand Up vysielajú. 

Práve ako sledujem tento program už niekoľko rokov, tak som nato naučila i partnera. Máme svojích obľúbených komikov.

Pred vianocami sa nám stala taká príjemná vec, boli sme spolu nakupovať a v jednom obchode partner videl niekoho, kto  je z hereckej brandže (aspoň mal ten pocit). 

On nie je veľmi na mená, tak prišiel ku mne a pýta sa ma

"Nie je to nejaký herec, alebo niekto z námy" ? Ja som poriadne nevidela do tváre a pozorovať toho človeka mi prišlo blbé a úplne blbé mi prišlo prísť za ním a dať mu otázku : Nie ste vy herec alebo niekto známy?

Tak sme to urobili rafinovane, že sme počkali bokom a potom som už videla poriadne do tváre. Herec to síce nebol, ale pre nás známy áno. Bol to práve jeden zo Stand Up komikov, ktorých máme obaja najradšej. 

Partnerovi to nedalo a oslovil ho s tým, že by ho rád pozdravil a povedal mu že ho máme obaja veľmi radi a či by bol ochotný dať si foto. 

Zostali sme úplne v šoku (v milom), aký bol pohoďák. Potešilo ho to, kľudne si hodili foto, rovno nám ponukol tykanie a pozval nás na vystúpenie, ktoré bolo práve teraz 24.1.

My sme ho samozrejme radi priajali, vystúpenie sme si užili. Pre nás to bolo prvý krát, čo sme boli na live vystúpení. 

Bol to menší klub s názvom "Phenomén" , bolo plno ak by ste niekedy chceli zavítať na Stand Up, ktorý je tu dosť často, rozhodne si urobte rezervačku. 

Atmosféra skvelá, drinky, jedlo tiež. 

Komici často komunikovali s publikom, nebolo to o tom, že oni si niečo povedia a adié. 

Samotné vystúpenie trvalo cca 2 hod. 

Tým, že mám toho celkom dosť pozretého, tak som čakala že či ma prekvapia a musím povedať že áno. 

Použili materiál, ktorý som ešte nepočula a o to viac som si to užila. Neviete niekedy ako stráviť večer s partnerom-kou, kamošmi, rodinou? Choďte spolu na Stand Up. 😉 



Komentáre