Lewis Capaldi opět v Prahe

 Včera jsem měla možnost vidět a slyšet na živo jednoho z mých oblíbených spěvákú.

Lewis Capaldi se opět vrátil do Prahy ,tento krát do O2 arény v rámci turné Broken by Desire to Be Heavenly Sent, nazvaném jeho chystané desky.

Doprovázeli ho předskokani,kterých já vůbec neznám. Mark Sharp & The Bicycle Thieves a Only The Poets.

Samotný Lewis měl začít v 21:00 ale začal o 5 min dřív a končil cca 22:15. 

Sice O2 arénu nevyprodal, bylo tam cca 12 000 +- a z toho 95% tvořilo publikum ženské pohlaví. 

Byla jsem milo překvapená s Lewisa ,čekala jsem nebo aspoň tak na mně působí jako nadaný introvert. 

A Lewis včera vtipkoval ,hodně komunikoval s davem. 

Zaregistroval transparent se žádostí o poslání polibku, který mu před pár dny na Brit Awards vlepil Harry Styles. "Ne, ten ti nedám. Dostal jsem ho přímo na rty," reagoval pobaveně přítel skotské modelky Ellie MacDowell, ovšem na žádost o kresbu sloužící pro budoucí první tetování jedné ze svých fanynek už si vzal do ruky fixku a obrázek jí nakreslil. Hala šílela.

Od fanoušků dostal také květiny ("Ach, mé oblíbené!"), vtipné brýle a také korunku, kterou si nejprve nasadil ("Konečně je ze mě ta princezna, kterou jsem se vždycky cítil") a pak nadával, když se mu zamotala do vlasů. "Kdo je tady v páru? A kdo je singl? Tak teď ty páry pořádně vybučte! My jsme si tady přišli pro to, aby nám bylo smutno! Chceme vidět slzy! Šťastné slzy, smutné slzy, sexuální slzy..." zarazil se. "No jasně, ty můžete mít po sexu!" bouřil zpěvák a diváci mu zobali z ruky. Jeho kouzlo osobnosti a fantastický smysl pro humor jsou už léta jeho silnými zbraněmi. 

Měl jednoduché pódium s pár obrazovkama, jinak s gitarou a jako doprovod měl klávesákov. 

Co jsem nečekala byl otevírací song a konfety do toho. To jsem. Spíš čekala na konci koncertu. Jeho setlist byl : Forget Me, Forever, Lost On You, Heavenly Kind Of State Of Mind, Fade, Before You Go, Bruises, Wish You The Best, Grace, Pointless, Hold Me While You Wait, How I'm Feeling Now, Someone You Loved

Za mně jeden s těch vydařených koncertů i akustika byla skvělá.  😉 



Fanynky byli vo vytržení až tak moc, že Lewis ich musel místem okřikovat 

„Ticho, nechte mě tu píseň dokončit“ Slovo ticho je ovšem v překladu tím slušným. Fanoušky se snažil umravnit, když tleskali ještě před závěrem některých písní. A tím opět celé publikum pobavil.

Novou deskou byla inspirována i videoprojekce, ve které nejčastěji vycházely schody z vody. Schody, které by ho jednou mohly vzít do nebe. 

Při jednom songu hrál na klavíri ve vzduchu. 

Komentáre