Ani jedna strana z nás nebola tá zlá

 Ahoj!

 e2ef183f006081f20c6548dc4f009be9f4e7cddb.gif 


Ako ste vstúpili do nového roka? Pravou nohou alebo ľavou? 

Neviem ako vám, ale mne ani nepríde že je už rok 2023. Všetko to tak rýchle ubehlo, vianoce, nový rok. 

Mám pocit, ako keby som bola stále v jednom kole. Málo času na seba, na veci ktoré by som rada robila napr. čítala nové knihy od Ježíška. 

Nový rok sa poriadne ani nezačal a ja už mám pocit vyčerpania. 

Dávali ste si aj nejaké novoročné precavzatia? Ja to už dávno nerobím, moj názor nato je taký, že keď chceš s niečím začať alebo ukončiť, možeš to urobiť kedy chceš.

Ale predsa som si povedala niečo "nové" do nového roka. 

Ja osobne som už dávno zabudla a hodila to za hlavu, ale niekoho to trápilo ešte niekoľko rokov a vlastne i zbytočne, pretože to nebola chyba daného človeka. 

Povedala som si, že s novým rokom by som rada vstúpila i tak nejak s novým štítom. 

Človeka ktorého, niečo trápi niekoľko rokov a vlastne nič nesposobil, ma donútilo zamysleť že prečo ho to tak veľmi trápi.

Preto som sa rozhodla kontaktovať ho a ujistiť, že voči nemu nemám žiadnu zášť alebo hnev, či niečo podobné. 

Nikdy som sa ani nejak nazaujímala o život toho človeka, pretože som to brala nič ma do toho nie je. 

Ale prekvapilo ma, že ako veľmi sme mali podobné jedno obdobie náš ho života. 

Obdobie temna by som to nazvala, na ktoré ani jeden z nás už nechce spomínať a vraciať sa k nemu. 

Teší ma len jedno, že obe strany sa s toho dostali (i keď v hlboko v nás to na vždy zostane) a navzájom si objasnili nejaké veci a zhodli sa natom, že ani jednej strany to chyba nebola, dali si slova pokoja. 

Dám síce morbídný príklad, ale asi lepší ma nenapadá. 

Viete ako je niekto na smrtelnej posteli, niečo ho v hĺbke duši trápi a potrebuje počuť slova útechy, odpustenia, aby mohol odísť na onen svet? 

Tak nejak mi to prišlo v tom to "odpustení".  

Funny Quotes Everything Will Be Okay. QuotesGram

Hovorí sa, že niečo zlé je na niečo dobré. V danej situácií poviete " bullshit" , ale áno je to pravda.  

Daná osoba síce toho veľa stratila, bolo jej hnusne ublížené ale získala osobu za ktorú je rada a nie len tu jednu osobu. 

A ja som tiež veľa stratila, siahla si na svoje psychické dno ale tiež som niečo získala. 

Vačší rozhlad v psychológií, nové možnosti, skúsenosti, spoznala nových ľudí s ktorými som do dnes a je to jedna velká súčasť mňa už pár rokov. 

Ako sa hovorí, že všetko sa deje z nejakého dovodu. Ktorý možno ani nikdy v živote nepochopíme. 



Komentáre