Štěpán Kozub v O2 show alebo prepadák?

 Mala som možnosť byť v O2 arene na stand up show Štěpána Kozuba. KOZUB: BEZ URÁŽKY! | TICKETPORTAL Vstupenky na Dosah - divadlo, hudba,  koncert, festival, muzikál, sport


Prvý krát, keď som sa dozvedela že sa niečo také to chystá a rovno 2 dni po sebe! 

Povedala som si, že to je odvaha vypredať O2 arenou niečím takým. Doteraz ani tí skusenejší sa neodvážili na niečo také. 

Nevedela som čo mám čakať, od 2 hodinovej show kde je viac menej človek sám a stále rozpráva. 

Prišiel asi lahko 10 minut po 7 hodine večer, vo svojom typickom outfite. 

Privítanie bolo originálne „To je v p.deli, co tu budeme dělat ty dvě hodiny,“ bez ostychu a trémy sa dá povedať, že úprimne privítal divákov. 

Naozaj toto celé vystúpenie bolo bez cenzúry a niekedy by som povedala, že až cez čiaru. (a to mám rada čierny humor alebo o niečo drsnejší)

Uťahoval si asi zo všetkého čo sa len dalo. Z návštevníkov, ich svetrov, pleše, pŕs, Brňákov, Pražákov, romov, postižených apd. 

Neverila by som, že to vypredá a že sa ľudia budú baviť natom ako ich niekto uráža a ešte si zato zaplatili. To je vážne kúzlo biznisu. A čo ma ešte viac prekvapilo, že na takú to show prišli rodičia s deťmi vo veku 12 +-.

Okrem divákov to schytala i jeho príbuzní či kolegovia, ale aby sa nepovedalo tak si dokázal uťahovať aj sám zo seba. 

Ale ako čas postupoval a "vystúpenie" sa blížilo ku koncu, tak pribúdali vtipy čias minulých. 

Aby sa trochu oživilo trochu "predstavenie", tak si k sebe na pódium prizval kolegov s filmu Tři Tygři (ktorý za mňa toho veľa nepredviedli) a možno nadejnú "polomačenku" Barbara Kanyzová (pomenovanie Kozuba, vysvetlenie-poloromka), ktorá prišla zaspievať pesničku o menštruácií. 

V ten moment polovica chlapov odišla na pivo, toaletu. 

Keď na stage znova pozve Barboru so svojím koncertným parťákom Jiřího Krhuta, tak prvý krát zvážne atmosféra v O2 arene. 

Pri pesničke " Někdy se bojím ", ktorú venoval svojmu zosnulému otcovi sme mohli vidieť trochu inú stránku Kozuba. 

Možno keby si dal trochu viac práce s prepracovanosťou stand up ako s peničkou a nespoliehal sa len na tu svoju nevymáchanou ostravskú hubu, tak by to mohlo byť na inej úrovni. 



Komentáre