Pohlad na rok 2022

 Koniec roka je nenávratne tu.

 18 Fun Things to Do on New Year's Eve 2023 — Best NYE Activities

Za pár hodín si pripijeme na ďalší rok, ktorý bude plný očakávaní.

To nám ale ubehol tento rok,čo? Pred rokom sme si povedali že to je dlhá doba a pozrime sa, už je tu posledný deň v roku.

Povedala by som, že u každého z nás v živote nastal asi návrat k "starému" životu. 

Po Covidovej dobe, sme znova začali žiť ako pred tým. Možno lepšie, možno horšie. 

Povedala by som, že mne covid pomohol. Znie to asi dosť hnusne, ale vďaka nemu som spoznala viac svojho snúbenca (bože to je divné, keď to takto 1x píšem), kúpila si svoje prvé auto. 

Ale všimla som si, že veľa z nás uškodil. Ľudia medzi sebou zabudli komunikovať, sú skor zahľadený do obrazoviek, potom do seba samotných. 

Nedokážu povedať obyčajné "z dovolením", "pardon" , "možem". Sú viac arogantní, povýšenecký, sebecký a slušné správanie im nič nehovorí. Bohužiaľ už je jedno koľko rokov majú, rozdiel medzi pubertiakom alebo seniorom nie je žiaden.

Je to vážne smutné a skor si kladiem otázku, kam to tým to štýlom povedie.

Každý z nás si na nový rok dáva rozne precavzatia. Veľa vecí zmením, pozriem, sľuby, plány. 

Osobne rada sa vždy na konci roka obzriem spať, že čo všetko som zažila, čo všetko sa v mojom živote udialo. 

Keď si to zoberiem v kapitolách, tak to bude vyzerať nasledovne. 

Január 

  • dozvedela som sa, že mamina ma rakovinu 
  • začala znova chodiť cvičiť
  • začala znova chodiť do O2

Február 

  • bola sa pozrieť na školu
  • absolvovala pár školení
Marec
  • 1x po 2rokoch vo vzťahu som bola s partnerom na Matejskej pouti
  • 1x  na výlete s mojím autom v Liberci na Ještěd
  • školenie
  • Vyhrala finančný voucher na jedlo 
  • cesta do Kroměříža , na SVK (moja 1 jazda domov)
Apríl
  • Výlet na Křivoklát 
  • Bola na Majálesi, kde 1x vypli headlinera uprostred vystoupení 
  • Vyhrala lístky na predpremieru na film "PROMLČENO" do Lucerny
  • Výlet Veltrusy
 Máj
  • Bola na verejnom koncerte v Riegorových sadech ( QUEEN, BEN CRISTOVAO)
  • Výlet Kutná Hora
  • Pomohla kamoške so sťahovaním (taxi služba)
  
                                                              ☆2021 Resolutions☆ on We Heart It
Jún
  • Bola na pivobraní
  • Výlet do Kolína
  • Výlet Velká Amerika
  • 1x s partnerom na festivale Rock For People,spala v aute na poli
  • Viděla na živo Fall Out Boy
  • Dosiahla vek s číslom 30 (to je niečo strašné)
  • 1x bola v akvaparku Čestlice
  • Koncert open air Marek Ztracený 
  • Kúpanie na kúpalisku v Mělníku 
Júl
  • Výlet Bechyně
  • Raňajky cez týdeň s kamoškou v kaviarni
  • Bola s partnerom na treningu Sparty -futbal
  • Prekvapenie pre maminu na narodky, nečakaný víkendový pobyt doma 
August
  •  Výlet do nemeckého akvalandu Tropical Island
  • Kroměříž
  • Kríza vo vzťahu
  • Pobyt vo Viedni s maminou
  • koncert Eda Sheerana 
  • 1x Práter 
September 
  • zber hríbov 
  • narodky partnera, ocina, partnerovej maminy 
  • 1x návštěva svokry s mojími rodičmi
  • výlet Kláštor pod Zlievom
  • výlet hrad Houska 
  • školenie 
Oktober 
  • výpoveď v práci po 7 rokoch
  • pohovor po 7 rokoch, ktorý hneď klapol
  • Signalfest
  • koncert Sebastiana 
  • výlet do Drážďan
November 
  • nástup do novej práce 
  • doktory
  • partner konečne začal somnou chodiť na brigádu 
December
  • spoločné vianoce, rodičia moji a parnertovi doma na SVK
  • žiadosť o ruku, zásnuby 
  • Silvester v Prahe s rodičmi

Povedala by som, že toto bol moj rok v skratke. Samozrejme, že som sa stretávala s kamoškami. Chodila do kina, večere, posedenie pri šipkách, prechádzala. Spoznala nových ľudí, oživila vzťahy ktoré boli narušené. Zbavila sa ľudí, ktorými brali veškerou energiu. Bola pracovne na koncertoch, futbale. 

100 Best New Year Quotes to Ring in 2023 - Parade: Entertainment, Recipes,  Health, Life, Holidays

Za mňa to bol celkom úspešný rok po každej stránke.  

Každému z vás prajem len to najlepšie do nového roku. Ak je možnosť zmeňte, čo vás štve alebo nebaví. Skúste trochu viac rizkovať, užívať si každého momentu. Venovať svoj čas samému sebe ale aj ľudom, ktorý vás majú radi - milujú.

 New Year postcard bubble champagne by Yana Mayn on Dribbble

Komentáre

  1. Prej taxi služba :D okey paráda si budu pamatovat :D ne sranda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha pre teba kdykoliv kdy to bude mozne a rada :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára