The Crown 5 season

 Milujem seriál The Crown - Koruna.

 upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/b/b1/Th...

Mám veľmi rada anglickú históriu a keď som sa dozvedela o tom, že natočili seriál o anglickej monarchií bola som nadšená. 

Prvé 4 série som zhltla hneď tešila som na 5, ktorá mala byť hlavne o Diane a všeobecne o vzťahoch. 

Každou sériou sa menili aj herci, koli veku. 

Dianu herečka Elizabeth Debicki za mňa zahrala famózne! Tie jej pohlady, gestikulácia a mimika, videla som v nej naozaj Dianu, ktorú som si mohla pamať len cez obrazovky. 

Čo sa týka Charlese, mne osobne sam tam herec nehodil. Síce čo sa týka povahovej stránky odhadol Charlese dosť dobre. 


Camila? Tej tiež nemám čo vytknúť, tvorcovia sa snažili nájst dosť vierohodnotnú herečku. 

Čo ma prekvapilo, tak to bola Alžbeta II., ktorú stvárnila herečka Imelda Staunton, ktorú si budete hlavne pamatať z Harryho Pottera ako  Dolores Umbridgeovou.

Tento seriál je hlavne o hlave monarchie, takže hlavne o Alžbete II., lenže v tejto sérií akoby jej rola šla do úzadia. Čo je na jednej strane škoda, ale chápem že tvorcovia sa snažili dať priestor hlavne mileneckému trojuholníku. 

Viem, že veľa ľudí kritizovalo práve túto sériu, asi koli tomu, že tam nie je toľko politiky. 

Ja osobne som bola spokojná a vtiahlo ma to hneď. Našla som tam strhujúce dialogové prestrelky, velkolepé vypointované scény, výborná hudba.

Jedine čo ma dostalo a to som myslela, že ten ntb prehodím cez okno bol koniec. 

Človek ako je do toho zažraný, tak príde ten šok že je koniec časti ale ďalšia séria nie je. 

 Osobne som si myslela, že 6 séria nebude ale zistila som že áno. 

Lenže ako Alžbeta II. v septembri zomrela, tak tvorcovia sa rozhodli k úcte k nej a k rodine.

 (I keď čo sa všetko použilo v seriály, neviem zda je vhodné použiť slovo úcta)

Pre nás fans tohto seriálu je teda vo hviezdach, kedy sa bude pokračovať v natáčaní a kedy konečný výsledok budeme mocť vidieť.

 

 

Komentáre