Sebastian v Rock Café urobil neskutočný bordel

                             Konečne po dlhšej dobe sa mi podarilo ísť na koncert, ktorý bol odložený. 




Babská jazda by som povedala a užila som si to neskutočne! 

Niekoľko rokov počúvam speváka SEBASTIANa a niekoľko rokov som nemala možnosť sa dostať na jeho koncert. 

16.10. mal koncert v pražskom Rock Café a ja som nemohla chýbať. Bolo to zakončenie jesenné tour.  Nikdy som tam nebola, takže som zostala prekvapená z toho aký je to malý klub a že dole nie je ani signál na mobil. 


Pôvodne mal mať hosťa v podobe Adama Mišíka, ale ten teraz točí klip v zahraničí. Tak si ako predskokana zobral mladú slečnu menom PAM RABBIT. O tejto mladej speváčke som počula, len som nemala možnosť ju počuť na živo. 



Síce sme čakali o niečo dlhšie ako bol pôvodný line up, ale oplatilo sa. 

Pam Rabbit má skvelú angličtinu, jej songy sú skôr v podobe "hororovej hudby" , nemyslím to zle. Je to myslené tak, že je tam ten hororový vibe. Zároveň mi jej hudba trochu pripomínala hudbu Billie Eilish. 

Po Pam Rabbit prišiel dlho očakávaný Sebastian s kapelou, baby si ho doslovne vykričali aby už prišiel. 

Jeho outfit, ma trochu prekvapil ale páčil sa mi. Vždy keď som pozerala nejaké interview mala som pocit, akoby bol nervózni i keď to absolvoval niekoľko krát už v živote. Teraz som ten pocit nemala, v atmosfére bolo cítiť ako si to nie len spevák užíva ale celá kapela s publikom. 


Behom koncertu zazneli známe hity i novinky. 

Prach, Bestseller, Vesmírná, Záchranný bod, Cizinka, Až na to přijde, Rub a líc, Stačí jen málo, Mám se tak fajn, Kroky, LALALA, Hledám, Náhradní díly, Toulavá, Tvý jméno, Kde si včera bol, Polety, Náš svět.

                                     

Okrem Adama Mišíka bohužiaľ nemohol prísť ani spevák Beefovský, tak to Seba musel zvládnuť sám.
Zato prišiel Lipo, Jakub Děkan, skupina Romstar Vyškov.
Ako hosť alebo možno polovičný člen kapely sa stal DJ Hruša, ktorý hrá na saxofón a takto spolu predstavili song, ktorý už nejakú dobu na svete je a samotný spevák si musel zaspomínať  na slova. Je to pesnička KROKY a musím povedať, že saxofón tomu naozaj dodal poriadny vibe! 
Kepela spomenula, že by budúci rok chcela vydať nový album, myslím že keby zapojili práve Dja Hrušu a jeho saxofón, tak rozhodne to bude mať grády. 


Posledné mesiace-roky je dosť trendy, keď skupiny-speváci si hodia madrac-nafukovačku na fanúšikov a "plávajú" si davom. Tento klub bol vážne malý, vzduch vydýchaný ale Sebu to aj tak nezastavilo, aby si "zaplával" v dave. Ešte k tomu nám predstavil svoju hračku, ťažko pomenovať, čo to je asi parostroj v podobe pištole, aspoň nám to trochu spravilo príjemnejší vzduch. 



Moja srdcovka od Sebi je Cizinka, pri tom to songu Seba sa rozhodol vždy pozvať na stage dievča, ktoré je po rozchode. Je to milé gesto, ktoré môže pre niekoho veľa znamenať. 

Na konci koncertu sa Sebastian priznal so slzami v očiach, že mal obdobie kedy premýšľal o tom žeby skončil s hudobnou karierou. Po tour dospel k záveru, že nie je nato dôvod. 

Zhrnutie : skvelá energia, atmosféra, zábava, hostia, gratulácie k narodeninám, ďakovačky, dojatie, pokec s fans a fotenie, pokiaľ si bol ochotní počkať na kapelu po koncerte. 😉




Komentáre

Zverejnenie komentára