Ed Sheeran - Mathematics tour Vienna

  

Síce koncert sa odohral 1.9.2022 ale nejde ho nespomenúť, predsa je to niečo o čo sa rada s vami podelím.  

Na koncert, keď si odmyslím okolnosti som sa tešila. Eda zbožňujem a páči sa mi ten progres, ktorý dosiahol za tie roky. 

Cez insta som už ako tak vedela, načo sa mám tešiť. Priznám sa, že pred skokanov ktorých tam mal som nepoznala a ani keď som si ich vyhľadala ma veľmi neoslovili. 

Zaujal ma nový stage, vlastne keď som už kupovala lístky mi prišlo dosť divné že bola možnosť kúpy lístka kdekoľvek. 



Hovorím si, tak to musí on byť nejak v strede, keď je táto možnosť. Aj tak bolo, dokonca s bežiacim pásom, aby sa mohol točiť 360 stupňov. 

Tento nápad sa mi páčil a ešte čo sa mi páčilo obrazovky v tvare trsátok. Čakala som, že či pri niektorých songoch, ktoré mal aj na starých tour dá nový šmrnc, alebo ponechá grafiku tak ako bola. 

Neponechal, vymysleli niečo nové, v tom to prípade je škoda že niečo nenechali tak ako bolo. 

Ale chápem, že sa chce posúvať ďalej a posúvať sa zo všetkým a dať si záležať na každom detaile.

Mamina bola zvyknutá u Eda na slaďáky a bola v šoku, keď Ed prišiel a rovno vybalil také rockové pecky. 



Utešovala som ju, neboj on v strede spomalí a ku koncu tomu zas dá grády. 

Jeho oblečenie je jednoduché a ležérne, v každom meste má tričko s nápisom toho mesta a potom na posledné 3 songy sa prezlečie to futbalového reprezentačného dresu. Je to milé gesto, nikoho tým neurazí. 

Koncert zakončil menším ohňostrojom, bol skromný ako vždy a milý, pozitívny, bolo vidieť že ho to stále baví. 

Komunikoval s davom je stále rovnaký ako keď som bola na mojom jeho prvom koncerte v roku 2015. 


Tu je zoznam songov, ktoré zahral : 



  1. Full Band
    Play Video
  2. Play Video
  3. Solo
  4. Play Video
  5. Play Video
  6. Play Video
  7. Play Video
  8. Play Video
  9. Play Video
  10. Play Video
  11. Play Video
  12. Full Band
  13. Play Video
  14. Play Video
  15. Play Video
  16. Play Video
  17. Solo
  18. (Justin Bieber cover)
    Play Video
  19. Play Video
  20. Play Video
  21. Play Video
  22. Play Video
  23. Play Video
  24. Encore:
  25. Play Video
  26. Play Video

Komentáre