Man vs. Bee

                            Miluješ Mr. Beana? Tak mám pre teba skvelý typ na krátky seriál.  



Tento herec sa tam síce volá inak, ale podstata je tak nejak rovnaká. Je to proste smoliar. 

9 dielny seriál s názvom MAN vs. BEE pobaví a poviete si chudák, to nie je ani možné aby toto sa stalo.  Je to boj medzi človekom a čmeliakom, poviete si divný príbeh - názov. Ale je to nevinné pobavenie v zlom počasí alebo na skrátenie cesty. Časti sú dlhé 10-12 min. Povedala by som, že sú to skôr skeče.  Úprimne na jeho mieste v tom seriály, by som sa asi dobrovoľne zabila. Rozhodne musím pochváliť najviac high-tech barák, čo som kedy videla vo filme-seriály (možno i v živote), je to ťažká futuristická modernizácia úplne všetkého, kde bez manuálu sa v ňom človek ani nepohne. Občas je tam hudba až moc intenzívna, že človek dostane pocit že sa pozerá na Thriller napínak s pár jumpscary, ďalej je tam samozrejme ukrytý Survival a tiež Home Invasion s nádychom Nezvratného osudu...



Čmeliak predstavuje veľmi inteligentného a vypočitáveho tvora! Scéna v kúpeľni, s klavírom a prvotná návšteva pána policajta, tak tam som regulerne buchla smiechom! 

Koniec prekvapil, nečakaný Happy End. 


Komentáre