American Horror Stories

                                             Milujem sériu AMERICAN HORROR STORY!  

Toto nie je American Horror Story, toto je zlý vtip. Už aj originálna séria American Horror Story síce klesala z vysokého nadpriemeru z prvých sezón (Murder HouseAsylum) k silnému priemeru (My Roanoke Nightmare), až k takmer nesledovateľnému podpriemeru (Apocalypse), ale jasné, že som sa do toho hneď pustila. 

Prekvapilo ma že skoro každá časť s týchto 2 sérií bola o niečom inom. O to viac ma to bavilo, i keď tam bolo pár častí, ktoré ma moc nebavili, ale i tak som bola pripútaná  k monitoru.  

Čakala som originálny námet, ale návrat k Murder House trochu zhatil moju predstavu, z jednej časti som sa potešila vidieť nejaké "staré" známe tváre, ale sklamanie prišlo potom ako sa dej ďalej rozvíjal.

Prekvapilo ma, keď som medzi hereckým obsadením videla Paris Jackson alebo Kaiou Gerber.  



Celkovým pocit zo seriálu bol skôr negatívny než nadšený.

Hovorím si : " Ok, tak asi to bude potom v celosti nejak dávať zmysel".  Nedočkala som sa toho. 

Popravde, ani neviem prečo Murphy ho napadlo, že by sme chceli spin-off. 

Keď si fans tohto seriálu, tak si to rozhodne pozri a splň si fans "povinnosť" vidieť vše, čo súvisí s tým to seriálom. 

Ale neočakávaj zázraky. 


Komentáre