Jednoducho nesmrtelný ELVIS PRESLEY

 Dámy a pánove ELVIS PRESLEY Elvis Movie on Twitter: ".@AustinButler stars as Elvis in @BazLuhrmann's  #ElvisMovie, only in theaters June 24. #TCB https://t.co/cDGts9coqn" /  Twitter

Po dlhej dobe som zavítala do kina. 

Upútalo ma, že do kín prišiel mega hit ( aspoň tak to kiná a média prezentovali) menom ELVIS Presley!

Ja tohto speváka mám rada, kto by nepoznal tohto najviac známeho rokenrolového speváka, ktorý to vedel vždy zo ženským publikom.

Trailer sa prezentoval, že to bude o Elvisovom živote a hudbe, takže som to pochopila tak ako keby to mala byť menšia biografia zabalená hollywoodskom štýle. 

Priznám sa, že som zostala trochu sklamaná. 

Ani by mi nevadilo, že Elvisa hral americký herec Austin Butler (na prvý moment sladoušek, ktorý sa mi moc nehodil do tejto roly), na konci filmu som si povedala, že tam celkom dobre zapadol do role Elvisa.

Elvis Presley, al Festival di Cannes il suo biopic con Austin Butler |  PeopleZaujímavosťou je, že samotný príbeh nehovorí Elvis, ale jeho manažer ( TOM HANKS) a podľa toho ako poňali film, mi to pripomínalo osud Aviciiho. ( Tiež odporúčam pozrieť dokument)

Bola som zvedava, na jeho akcet alebo hlas či bude znieť ako Elvis, musím pochváliť Austina, že si vážne dal zážeť a mákol si na výkone, ktorý podal vážne skvelý.

Toma Hanksa mám rada (človeka i herca), ale kvůli tejto roli by som ho niekoľko x prefackovala! Takže áno, svojej role sa zhostil skvelo. Elvis conquers the world in a new trailer for Buzz Lorman's film -  time.news - Time News

Filmová linka nám ponukla detstvo, rodinu, úspech, pády, drogy, zúfalstvo a následný koniec. 

Pokial to tak nejak fungovalo v realnom živote ako nám to nastínil film, je škoda velkej osobnosti -hviezdy a dalo by sa tomu zabrániť, keby niekto nevidel v niekom neutíchajúci bankomat.

Vo filme sa objaví meno Tom Parker, v skutočnosti sa jednalo o osobu holandského povodu, ktorý sa vydával za hudobného manažéra, ktorý utiekol do USA, keď ho obviňili z vraždy. 

Elvisovi zaistil zmluvu s nahrávacou spoločnosťou a následne bral 25% z jeho honoráru. Tento byzniman nikdy Elvisovy nedovoli vystupovať mimo USA, pretože on sám nemal pas a bol ilegálny imigrant. Po Elvisovej smrti prepadol hazardu.

 Austin Butler & Priscilla Presley Attend The Met Gala 2022: See Photos –  Hollywood Life

Tom Hanks, koli tejto úlohe si musel oholiť hlavu. Priznal sa, že tento "účes" nenávidí a opísal ho za hrozný.

Čakala som viac tých Elvisových hitov, že zaznie počas filmu. Nehodilo sa mi ten moderný sound do tej doby, kedy Elvis žil. 

Rozhodne to bude patrit medzi tie filmy, ktoré zaujali diváka niečím alebo niekym. 


                         Ak milujete Elvisa, tak si to rozhodne pustite a napíšte mi vás názor.

Komentáre