Rock for People - Fall Out Boy

                                                                Splnený detský sen FOB 


 Víkend za mnou, Rock for People za mnou, moje narodeniny a 30 rokov tiež už za mnou.   

Po 2.5 roku čakania som sa nakoniec dočkala! Rock for People asi veľa z vás pozná, najväčší rockový festival v ČR. 

Síce trval 4 dni, ale ja som bola iba na jednom. Pôvodne som chcela byť 2 dni, ale okolnosti to moc neumožnili.  Ja som nikdy na tom festivale nebola a lístok na festival som mala dlhšie, než priateľa. 

Priateľ v tom to bol úplný panic, v živote nebol na žiadnom festivale. Ale som rada, že sa dal nato ukecať a konečne pozná "môj svet". 



Spanie bolo v aute v kufri (celkom pohodlné), partner spal na prednom sedadle ako múmia zabalený. 

Headlineri piatkového večera boli dlho očakávaní Fall Out Boy! 

Americká skupina, ktorá funguje od roku 2001 a nikdy nebola v ČR, konečne zavítala v rámci europskeho tour. 

Ja ich mám rada od svojich 15 rokov, tešila som sa na nich ako malé dieťa na svoje prvé Vianoce. 

Keď som zistila, že FOB má vystupovať až o pol 12 hod, večer tak som moc nadšená nebola. 

Už bohužiaľ nedávam party night ako kedysi. Ale vydržala som, dokonca som bola i celkom blízko. 

Len čo sa týka koncertu, tam mám rozporuplné pocity. 



Na ich koncert prišlo približne 30 000 ľudí! Kapela prišla načas bez nejakých slov hneď začala hrať svoje najväčšie hity až po tie súčasné. 

Spevák Patrick Stump ten ma prekvapil, svoj hlas má úžasný ako v klipoch tak i na živo. Len v niektorých momentoch mi prišlo, že jeho mikrofón nie je dostatočne na hlas, pretože niekedy bolo viac počuť dav než jeho samotného. Ďalšia taká slabina boli bicie,dunenie ktoré by ste mali počuť a cítiť v hrudi, zakaždým keď Andy na biciích odpálil jeden z ich refrénov, bohužiaľ to celé znelo ako keby to bolo stišené a počuli ste to od vedľajšieho stagu.   Koncert trval do 1 hod. rána.

Koncert do prevádzala ohňová show, dokonca Patrikovi horel klavír. Jednoduchý  ale obrovský stage , ta bola sama o sebe vyzdobená dvoma stromami po stranách a vyvolala dojem zničené pavučiny, za ktorou sa premietala projekcia. 



Ja som vždy milovala práve Peta Wentz , musím povedať že zub času sa na ňom trochu podpísal. Okrem iného mi ešte prišlo, že nemal asi svoj deň. Podľa výrazu na mňa pôsobil ako že "musím tu byť a nech to mám rýchle za sebou".  



Snažil sa baviť s davom, ale keď si zmílil Hradec Králové za Prahu ( u týchto hviezd je to pochopiteľné) , tak to si moc nezískal dav. 



Kedy si medzi kapelou bola skvelá chémia, teraz by som povedala že je to dávno už fuč. 

Na prídavok nás pomerne dlho nechali čakať, úplne ma dostalo a môjho priateľa duplom (nie zrovna v pozitívnom zmysle), keď sa vrátili späť na stage a Pete mal na sebe slávistický dres. 

Chápem, že sa chcel "zavďačiť" , ale toto zrovna nebolo úplne vhodné. Keď tak, mal to spraviť ako Ed Sheeran a dať si na seba repre dres, ktorým by nič nepokazil.

Ja som si ich hudbu užila a splnil sa mi detský sen, ich vidieť a počuť na živo. Ale potom to koncerte, by som sa už nehrnula na ďalší. 

Chýbala mi tam pesnička Bob Dylan a bolo by to úplne top. Ešte čo mi vadilo, tak to keď partička ľudí začne v kruhu do seba sácať a nebere ohľad na ďalších fans, ktorý si prišli užiť koncert. 










setlist: The Phoenix, Sugar, We're Goin Down, Irresistible, Uma Thurman, Hum Hallelujah, Grand Theft Autumn/Where Is Your Boy, American Beauty/American Psycho, Dance, Dance, A Little Less Sixteen Candles, A Little More "Touch Me", Save Rock And Roll, The Last Of The Real Ones, This Ain't A Scene, It's An Arms Race, Immortals, My Songs Know What You Did In The Dark (Light Em Up), I Don't Care, Thriller, Thnks Fr Th Mmrs, Centuries, Saturday

Sobotu, posledný deň RFP mali byť headlineri Green Day to by som si tiež rada na živo vypočula, ale bohužiaľ to nevydalo. Pretože druhá noc v aute, by nás už asi vážne zlomila. Možno jedného dňa ešte budeme mať to šťastie ich znova vidieť.

Mala som šťastie, že som tam stretla kamošku s partnerom a mohli sme si to dobre užiť všetci spolu. Nevideli sme sa skoro 3 roky, takže to bolo vážne príjemné. 



Ako skončili FOB a dostať sa späť k autu, ktoré bolo vzdialené cca 3 km. tak kyvadlovka sklamala. Aby ráno o pol 2 prišli 2 autobusy pre cca 2 000 ľudí, je naozaj málo. Takže nebola šanca sa tam dostať,takže sme si počkali ďalšiu pol hodinu na bus a k autu prišli cca o pol 3 ráno. 



Rock for People celkovo vážne obrovský festival, užili sme si to. Bolo tam toho dosť na pozeranie a výber jedla tiež velký, za mňa paráda. Podstate som predčasne oslávila svoje narodeniny, okruhlé 30tiny. Strašné číslo. 

Komentáre

Zverejnenie komentára