One Republic v O2 arene predviedli famózný výkon

 Kto si včera užil skvelú show ONE REPUBLIC ako ja? ONEREPUBLIC se vrací do Prahy, v listopadu opět zahrají v pražské O2 areně!  – O2 arena

Musím povedať, že dlho som nezažila tak skvelý koncert zahraničného interpréta. 

Ryan Tedder bol jednoducho famózny! 

Ja som bola asi pred 8 rokmi v Bratislave na tejto kapele a musím povedať,že urobili neskutočný progres čo sa týka hudby. 

Nie je čo vytknúť, dokonca prišli o 15 min. skor ako bolo oficiálne prehlásenie O2. 

Ako predskokanov mali kapelu - speváčku Jessia. Ťažko sa mi hodnotí jej spev, pretože ozvučenie bolo hrozné a posobilo rozdvojene. Čo je škoda.

Obávala som sa preto ako to bude znieť pri koncerte 1 Republic. Moje obavy boli zbytočné, koncert bolo skvele počuť. Dokonca i vtedy, keď Ryan komunikoval s publikom. 

Nato, že pred pár dňami mal larigitídu boli jeho výšky úžasné, behal po stage ako blázon, skákal, tancoval, jednoducho užíval si to. 

S publikum dosť komunikoval, pozdravil ho a dokonca sa po česky opýtal "Jak se máte" v češtine sa snažil aj niekoľko x poďakovať. 

Česká republika mu je veľmi blízka a vracia sa sem rád. V Prahe kedysi mával rodinu, a bola zároveň prvým europským mestom, ktoré navštívil. Niektorí z vás mohli mať šťastie a stretnúť Ryana v meste, bol sa totiž pozrieť na "pražskú" klasiku ako to zvyknem hovoriť. Staromestké námestie, Karlov Most atď. 


Ale vrátim sa zas k show, páči sa mi že su jednoduchý. Jednoduchý stage, pár let obrazoviek, konfety na začiatku a na konci koncerta. A to všetko urobilo neskutočnú atmosféru, kedy ľudia šaleli z ich nového albumu Human a zaspomínali na hity ako napr. Apologize, Stop and Stare, Love Runs Out, Counting Stars.

Kedy Ryan využil publikum a zahrál sa na dirigenta. Okrem toho prekvapil covermi od spevákov ako sú Byoncé, Leona Lewis či kapela Jonas Brothers.... 

Keď si publikum myslelo, že je koniec a teraz si vytlieskajú prídavok, tak to ešte nevedeli ako velký to bude. 

A ja som sa nestačila diviť ako sa Ryan tak rychle dostal zo stage na sektor. 

Ľudia na sektore, kde sa z ničoho nič objavil Ryan objal ich a podal ruku určite nemohli v tú noc zaspať od tolkého šťastia. 

 

Za mňa famosny večer !
Kto tam včera bol ako ste si to užili vy?



Komentáre