Jamie Callum v O2 universu rozpútal velkú party

 Meno, spevák ktoré ho som doteraz nepoznala. Koncert Jamie Cullum se uskuteční v novém termínu – 19. 5. 2022 opět v  prostoru O2 universa – O2 universum

Spevák, ktorý mi svojím hlasom pripomína kanadského speváka Michael Bublé a amerického speváka Johna Mayera.

Zostala som v šoku, koľko rokov má. Ja som si myslela, že má okolo 25 + rokov a je mu je 42 rokov!

Včera odohral svoj odložený koncert konečne v Prahe.  

Ešte predtým ako prišiel hlavný spevák na pódium mal predskokanku menom Cheries.

Posobila ako nevinné dievčatko, ktoré si odspieva pár minút a potom odíde. 

Omyl! Má neuveritelný hlas, krásny a čistý. 

Na pódium prichádza rozevlátý mladík v rifliach, v košeli (ktorú počas koncerta odloží)
a potom zostane v tričku a teniskách. Začne bez sprievodu spievať jazzový štandard. 
Začal pozvolna jemne, kde pomaly prešiel do divočejších. Sám behal po pódiu ako blázon 
za doprovodu 2 vokálnych spevákov, ktorý dávali do toho naozaj všetko! 
Spev, tanec, herectvo. 
Ako sa pomaly prešlo do rychlejších skladieb, nedalo to Jamiemu a ani samotným hosťom a už 
nikto nezostal sedieť na svojom mieste. 
Strhlo sa nato jednu velkú obrovskú party. Kde každý tancoval ako vedel, O2 universum 
sa premenilo na vydýchanú halu. Ale našťastie sa to obišlo bez nejakej ujmy na zdraví. 
Pri pridávaní basy a bicích zahrá krátku figúru na klavíri. Stále spieva. 
Potom ťuká do klávesnice. A ešte raz. Keď sa naplno rozbehne rytmika, vytlačí sa na klavír 
a začne hrať jazzové sólo.
Jeho hudba vás prenesie úplne niekam inam, pritom ako sa započúvate do hudby a následne do 
jeho hlasu, vidíte pred sebou naozajstného pravého umelca, ktorý tej hudbe rozumie a robí 
to čo má rád. 
Nevidíte v ňom alebo celkovo továrňu na peniaze ako napr. u niektorých hviezdičiek...
Nevedela som kto je a akú má hudbu, ale všimla som si že veľa umelcov s cz scény vie kto je.
Mala som možnosť vidieť klan Trojanových, Báru Polákovú ale najvěčší fanúšik s celej haly 
bol rozhodne herec Jiří Langmajer s manželkou, ten si užíval každý tón skladby. 
Dlho som nevidela niekoho tak si užívať koncert, byť v takej eufórií. 
A presne o tom to je! 
Takže Jamie rozhodne splnil kultúrny zážitok ľudom, ktorý boli na jeho koncerte a mňa 
zoznámil z jeho doposiaľ neznámou tvorbou.  
 
 

Komentáre