365 dní : Ten den

                                  Pred pár dňami malo na Netflixe premiéru film 365 dní. 365 วัน: วันนี้ ภาค 2 – 365 Days: This Day 【2022】 เต็มเรื่อง THAI | HONOR  CLUB (TR)

Presnejšie 365 dní : Ten den.  Prvý film sme si mohli pozrieť ešte v roku 2020, kedy sa fanúšikovia rozdelili na dva tábory , tí ktorí boli nadšení a tí ktorí ohodnotili film ako brak. 

 

O to väčšie očakávania sme mali všetci z druhého dielu.

Ja som tiež nebola výnimkou. Prvý film sa mi celkom páčil. Ľudia ho síce prirovnávali k trilógii 50 odtieňov, no okrem posteľových scén toho veľa spoločného nemali.

Nemala som žiadne očakávania, ale tento druhý diel sa mi rozhodne páčil viac. 

Možno sa mi páčila ta romantika, krásná Sicília , to opálenie , muži... 

No čo sa mi moc nepáčilo bolo, že sa konečne dozvieme, čo presne sa stalo s Laurou na konci prvého dielu, kde mala nehodu v tuneli. Túto informáciu zmienili len okrajovo, hneď sme sa prehupli do veľkého svadobného dňa Massima a jeho milovanej Laury.

Aj keď by ženích nemal vidieť nevestu pred obradom v svadobných šatách, oni dvaja si to hneď spolu rozdali a nerobila im problém ani spoločnosť Laurinej priateľky Oľgy.

Keď už sme pri tých posteľových scénach, tých bolo viac než dosť a povedala by som, že ešte viac ako v prvej časti. Miestami som ale mala pocit, že sa pozerám na nevydarené p*rno. Polohy síce vyzerali pomerne hodnoverne a taktiež uhly, z ktorých boli snímané.

Nedala sa ale prehliadnuť podobnosť s filmami 50 shades a tajomnej herne, v ktorej sa oddávajú všetkým nerestiam. Nehovoriac o tom, že niektoré zábery boli trochu prehnané a v reálnom svete len zriedkavé.

V prvej polovici filmu ten príbeh naozaj absentoval, zábery sa striedali bez toho, aby divákovi priblížili podrobný dej. Začalo sa to rozbiehať až neskôr, kedy sa na scéne objavil nový muž – záhradník Nacho. La suite du film controversé 365 dni débarque sur Netflix et dévoile sa  bande-annonce - Narcity

Nový chlap na obzore?

Ako sa dalo už z traileru čakať, nový muž v Laurinom živote poriadne zamieša kartami. Odišla s ním na niekoľko dní preč, no aby som ti neprezradila dôležité veci z filmu, presný dôvod radšej neuvediem.

Na pikantné scény sa môžeš tešiť aj v tomto prípade, no zo začiatku nebudeš vedieť, či ide o skutočnosť alebo iba jej sen. Každopádne, čerstvá manželka sa nudiť nebude a nemala to jednoduché.

Who Is Simone Susinna from '365 Days: This Day'? - Netflix Tudum

Prekvapivý koniec

Tak ako sa na začiatku takmer nič nedialo, v závere sa toho stalo príliš veľa naraz. Bola škoda, že to urobili takto v rýchlosti a bez väčšieho vysvetlenia či priblíženia ďalších postáv. Ak si čítala aj knihu, v žiadnom prípade nečakaj rovnaký koniec.

Tragédia neobišla ani pokračovanie filmu 365 dní, pretože padlo aj niekoľko výstrelov. Fanúšikovia predpokladajú, že by sa mohli dočkať aj tretej časti, pretože takto uzavretý príbeh by nechcel asi nikto. Hudba bola podľa mňa dobre vybratá, hodila sa tam. 


 

Zhrnutie je také, že Oscara to určite nedostane ale len tak oddychovka ideálna.

Komentáre