Majáles Praha 2022

 Po dvoch rokoch som konečne mala možnost si ísť užiť letný festival, ale dopadlo to inak ako som si myslela.

Marek Ztracený za chvíli... - Plzeňský Majáles (official) | Facebook

Na Pražský Majáles rozhodne nezabudnem! Len ťažko povedať, že či to bude v dobrom alebo v zlom. 

Čakala som po 2-3 rokoch, že line up bude nadupaný. To bola prvá vec, čo ma sklamala. Jedine kto ma tam zaujal a mám ich rada je Mirai a Marek Ztracený.

Ešte aj to som čakala, kedy dajú týchto interprétov ale myslela som si že až večer. Aj tak bolo, Marek vlastne bol celovečerným headlinerom. 

Mirai som videla po niekoľkých rokoch na živo, stále majú šmrc ako dali rockovejši vibe tak mne to len vyhovuje. 

Prepracovali trochu i stage a svetelnú techniku. Samozrejme nechýbal song jahoda a do toho plávanie v dave na jahode. Aby Mirai nebol v tom sám, tak si pozval slečnu, ktorá ako bonus dostala i jahody na striekane šlahačkou od Simona.

Prekvapenie bolo nie len pre mňa ale aj pre samotného Mirai, keď prišiel Ben Cristovao a spolu si zaspievali ich spoločný song, kde im hosťoval ešte Kazma. 

Okrem nich si dal song i s Pauliem Garandem. Výborná atmosféra, rozlúčili sa zo všetkými, nechýbal ani osobný kontakt.

Po Mirai prišiel Kazma zo svojou ( nevydarenou, trapnou a mnou nepochopenou) show.

Chápem, že sa mal vyplňit čas medzi tým ako sa pripravý stage pre hlavnú hviezdu večera, ale radšej nič ako toto. 

Neviem, ale vie mi niekto vysvetliť ( niekto kto je fanda Kazmi ), čo tým "umelec" chcel povedať ? 

Promo ako na nejaký špičkový horor, mať na pódiu cca 10 "strašidelných" klanou, ktorý ani nevedia čo a kde majú robiť. Poprípade sa tam obchytkávajú a znázorňujú sami na sebe sex? (podotýkam, že všetci boli chalani)

Nevyšiel mu nástup, opakovalo sa. Na svojom insta mal chalange, kde slúbil 1 000 ľudom free pivo. Okey, sľub chcel splniť tým že tých 1 000 lístkov odpáli delom. Technika zlyhala, tak povie

 " Sorry, bude 2 000 piv na Hradeckom Majálesi. "

Potom na koniec zistili, že to nemali v dele ale v pištoli lístky. 

Sem a tam nezmyselne lietal, akože tanec alebo neviem k čomu to prirovnať. 

Vytiahne si slečnu s publika, že si dajú tanečný battle.

Kazma sa jej síce opýtal aký štýl chce a ona povedala, že je to jedno. Tak hneď toho využil a dal si sľadák (ploužák), aby slečnu mohol chytiť za zadoch , pár x jej po ňom dať a poslať zas do davu. 

Nikdy som sa  nestretla s tým, žeby interprét sám chcel aby ho fans vyFUCKovali.

Kazma : Ja zakričím - I love you a vy zakričíte - FUCK YOU a o pačne. 

Čo je toto za úroveň ? 

Ako bolo spomenuté, že Mirai plával na jahode tak neviem či to Kazma tak má, alebo sa "inšpiroval" ale doniesol si čln od "pána prezidenta Zemana" , aby si tiež zaplával.

A keď si chcel "zaspievať" jeden jediný song, čo má, tak povedali že koniec. Tak v rychlosti zo stage ho odrecitoval.

No našťastie táto hroza má tiež koniec a prišiel už dlho očakávaný Marek Ztracený. 

Rozjel to tam hneď zo svojími peckami, skvelé a pre mňa milé prekvapenie bolo keď si na stage prizval  Pepu Bolana a spolu si dali 2 songy. ( Hledá se žena a Františkové lázne )

Bolo vidieť i na Pepovi, že si to užil a že mu takáto atmosféra chýba. 

Mára si zopakoval trochu atmosféru z O2 arény, ten kto bol vie že mám na mysli hranie sa zo svetlom.

Po týchto duetoch prišlo ďalšie prekvapie a teraz i pre samotného Marka, ale milé to rozhodne nebolo. Keď počas hrania mu oznámili asi s prudkcie -techniky, že je koniec a že to má ukončiť. 

Marek mal na pláne ešte 2 pesničky ( Moje milá a Naše cesty). Opýtal sa na férovku, že či bude mať nejakú pokutu - odpoveď žiadna, povedal i to že to zaplatí - stále žiadna odozva.

Tak začali hrať a  uprostred pesničky im vypli veci. 

Pardon, ale vypnúť tak to surovo headlinera som jak živ nezažila. A nebolo to koli nočnému kľudu, pretože Mára začínal cca o 21:50 +-. Keby tam nebol trapný Kazma, stihlo by sa to krásne. 

Ale keď som odchádzala domov, na hip hopovom stage sa stále hralo. Takže som nepochopila úplne, že prečo to takto zakončili. 

Ďalšou perličkou bola cesta tam a domov, ja osobne nejazdím moc do Letňan a tak som šla po pamati. 

Policajti si totižto zaterasili hlavnú cestu z oboch strán na letisko. Takže mešie točenie a parkovanie na kruhovom objazde, tiež zajímavé. 

Zhrnuté v skratke, dosť ma sklamal Majáles i samotná organizácia.


Komentáre