Hans Zimmer v O2 Arene prekvapil mile alebo nemile?

                                                          Po dvoch rokoch konečne na koncerte! 

Bohužiaľ zostala som trochu sklamaná. 

Neviem či to je tým ako som dlho na žiadnom koncerte nebola alebo to bolo zle ozvučenie, alebo som mala iné predstavy. 

Hudobného skladateľa menom Hans Zimmerman myslím, že predstavovať nemusím. 

Geniálny skladateľ k filmom, ktoré si odniesli i ocenenia v podobe Oscarov. 

Hans okrem toho že je skladateľ sa včera v O2 arene zahral na moderátora, dirigenta a umelca ktorý dokonca zahral na niekoľko nástrojov počas večera. 



Publikum mohlo počuť hudbu s filmov Piráti z Karibiku, Leví Král, Duna, Gladiator, Muž z ocele, Sherlock Holmes, Posledný samuraj, Temný rytier, Dunkerk, Interstellar či zatiaľ z poslednej bondovky Nie je čas zomrieť atď. 

Na pódium nebol sám mal zo sebou cca 130 ľudí - orchester, počet divákov sa odhaduje na 10 000. 

Samozrejme sa nezabudlo na Ukrajinu. Svetlá alebo i úvodné oblečenie bolo ladené  do modro žltej farby. 

Okrem toho Hans, ktorý spolupracuje s niektorými členmi Orchestru odesské opery, vzdal hold ukrajinským ženám a behom jednej z piesni premietol i zábery Ukrajiniek bojujúcich momentálne vo svojej vlasti proti ruské invázií.


K návrhu nové show Zimmer pozval niektorých z najuznávanejších kreativných predstaviteľov amerického showbyznysu. John Featherstonez, ktorý spolupracoval na mnoho medzinárodných rockových a popových turné, sa ujal práce na svetelnom designu. Derek McLane, jeho posledné diela zahrňujú napr. broadwayský muzikál Moulin Rouge, bol zodpovedný za scénografii a jeho kolega z Broadwaye Peter Nigrini vytvoril design videa. Choreograf Barry Lather viedol osemčlenný tanečný súbor.

Čakala som práve čistú hudbu s filmov, ale práca Johna Featherstona bola dosť cítiť. Veľa rocku a i speváčky, ktoré sa snažili spievať mi prišli až moc "uřvané" až mi niekedy trhalo bubienky. 



Takže za mňa rozhodne Hans prekvapil ale či mile alebo nemile nechám na vás. 

Bol niekto na tomto koncerte? Aký je váš dojem ? 



Komentáre