Liberec - Jěštěd

                                                               Konečne sa mi splnil sen! 

Nie je k dispozícii žiadny popis.

Mala som sen, že budem mať auto a půjdu na výlet niekam za prahou a ono sa mi to konečne splnilo!

Nechcela som na prvý krát nejakú velkú trasu, lebo predsa som stále v tom nováčik. 

Tak som si dala za cieľ Liberec, ten je predsa len hodinku od Prahy a je to po dialnici rovná cesta. 

Nie je k dispozícii žiadny popis.V Liberci ako takom som už bola, ale na vyhlídke Jěštěd ešte nie a priateľ tiež nie. 

Plán bol jasný! Pozrieť si vyhlídku, dať si obed, pozrieť si mesto a stráviť pekný čas spolu. 

Neviem kto z vás už bol v Liberci na Jěštěde a v ZOO, ale ak ste ešte neboli rozhodne vám to odporúčam.

Počasie bolo super, ZOO sme si tiež užili dokonca sme videli Bieleho Tigra, podla ktorého asi majú rovnaké pomenovanie i v športe. Nie je k dispozícii žiadny popis.

Cesta krásna bez problémová a ja som si to neskutočne užila, tá pohoda, relax ... To niečo čo mi počas Covidu veľmi chýbalo. 

Aby sa ten víkend dobre zavŕšil, tak som vyhrala (áno, znova som niečo vyhrala) voucher do Harfy, presnejšie do GURMÁNA. 

Máte tam super výber, sladké veci - talianska kuchyňa - asia a dokonca holandská !

A tu vám rozhodne odporúčam! Tie syry, bože to je niečo geniálne!!! Keď som bola v Amsterdame, zamilovala som sa do ich syrov a čokolády. Nie je k dispozícii žiadny popis.

Táto kuchyňa ma vrátila spátky do Amsterdamu a tá káva, čistá lahoda. 

Dlho som nezažila tak skvelý, ochotný, milý a vtipný personál ako tam. 

Nevieš kam na obed? Tak HARFA - GURMAN -HOLANDSKÁ KUCHYŇA ! 

Ako bonus, nízke ceny zato čo ponúkajú a v akom množstve. 😎 

Aby toho nebolo málo a dlho sme v Liberci neboli, tak sme si ho pripomenuli v pondelok a v utorok v O2 arene na hokejovom zápase. 

Dlho som nemala tak skvelé dni ako tento posledný týždeň. 

Time To Travel Typography Lettering Design Adventure Quote Phrase Travel  Inspiration Font For Poster Postcard Tshirt Print Vector Eps 10 Stock  Illustration - Download Image Now - iStock

A čo vaše plány na víkend , ako ste si ho užili alebo si ho užijete?

Komentáre