Podvodník s Tindru

                                       Dámy, slečny, ženy mám na vás fakt osobnú otázku. 

 

Vážne ste tak naivné, zúfalé, smutné, osamelé, bez sebavedomia ??? 

Cez víkend som si konečne pozrela film-dokument o ktorom som počula rôzne názory.

 Podvodník s Tindru. Proti Tindru ako takom nič nemám, i keď je to viac menej apka na sex a nie na hľadanie "vážnejšieho" vzťahu. Ja osobne som Tinder nevyužila, moc na jedno rázovky nie som. Niežeby som to za život nezažila, ale nebolo to cez apky. 

Tento príbeh je z reálneho života (o to horšie to je) a tento človek bol tak blízko vás - nás. Naozaj môžeme byť radi, že sa objavila aspoň jedna chytrá a odhodlaná žena, ktorá tomuto egocentrickému mačovi utla tipec!

O čom je presne reč? 

Ide o Izraelského podvodníka, ktorý sa predstavoval ako magnát diamantovej spoločnosti a veľmi inteligentne a fikane "okrádal"  ženy s Tindru. 

Dalo by sa povedať že ide o dokonalý zločin, skvele premyslený a dôkladne vystavený, za ktorý nehrozí príliš veľký trest a zároveň si žije ako král. 



Na jednu stranu perfektný hajzel a na druhú stranu oceníte ako je tento zločin precízne premyslený do detailu. Pre ženy celkom atraktivný chlap, nie len kôli peniazom (dovolenky, luxus, hotely, party, handry, auta...) ale aj kôli tomu aký bol galantný, pozorný, predstavoval dominanciu...

Vedel načo ženy počujú, čo na nich funguje, bol dokonalý manipulátor - svudnik, takže kšefty šli samé. 

Páči sa mi že je použitý reálny materiál ( fotky-videa), miestami je dokument napínavý. 

Ako som som sledovala tento film, tak si hovorím ten chlapec je šikovný ako dobre mal všetko premyslené. Povedala by som, že ani tak o ženy mu nešlo alebo o sex, ale skôr o ten luxus ktorý si on sám nemohol dovoliť. 

Záver filmu je dobrý na zasmiatie a zároveň pekná irónia legislatívy. 

Ženy bacha nato do koho sa zakoukáte ! Moderná láska je nebezpečná hra! 


Komentáre