S novým rokom nová JA

                                                               S novým rokom nová JA


S novým rokom si každý z nás dáva i nové predsavzatia. Ja som si dala tiež. 

Žiadne chudnutie, prestať fajčiť, piť či niečo podobné... Nedávno som si našla svoj diár, kde som si značila, čo všetko som mala na pláne počas dňa alebo týždňa. Možno to nazvať aj ako keby denník, ale bez tých fráz "Milý deníček". 

 Uvedomila som si, že jak moc sa môj život zmenil za posledné roky. Áno, som o niečo staršia a zmenili sa priority a životný štýl, ale tiež som si uvedomila, ako mi ten "starý život" chýba. 

Viem, že úplne rovnaký nebude ako kedysi. Ale budem sa snažiť vrátiť sa k tomu, čo je možné. 

Začala som tým, že som sa vrátila späť k svojej brunet farbe vlasov, opäť chodím (alebo sa aspoň snažím) do fitka na lekcie BodyBalancu.  



Chcem svoj čas uprednostňovať niečomu, čo má zmysel podľa môjho názoru a nie niekoho iného. 

Jednoducho povedané chcem byť sama zo sebou a zo svojím životom spokojná. 

Chcem zas chodiť na nové miesta, objavovať krásy prírody a Čiech. Znova chodiť s kamoškou na tour de kaviarne po Prahe. Tzn. objaviť zvláštnu zaujímavú kaviareň a navštíviť ju. 



Plán na rok 2022 je jasný! Vrátiť sa k svojmu starému JA.

Komentáre

  1. Oujee Moja ♥ Měli bychom si udělat konečně ten seznam a ty kavárny si psát a postupně je navštěvovat :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára