Christmas Time

                                                               Vítam Vás v novom roku! 


V prvom rade sa chcem ospravedlniť za moju neprítomnosť na blogu. Hlavným dôvodom bol COVID. 

Na Vianoce sme mali s priateľom úplne iný plán, ale Covid ho prekazil. Mysleli sme, žeby sme mohli stráviť Vianoce na Morave u jeho maminy, potom by prišli moji rodičia a zobrali nás do Prahy, keďže u mňa v Prahe neboli 2 roky. 

Bohužiaľ, Vianoce sme strávili vo dvojici doma v Prahe. Našťastie sme mali ľahší priebeh. 

Toto boli naše prvé Vianoce, čo sme boli iba my dvaja. Tým že sme už nejakú dobu boli doma, som pekne bez stresu-paniky a chaosu nachystala večeru, stromček, upratala byt, zabalila darčeky. 

A po večeri sme mohli kľudne odfukovať s plnými bruchami pri vianočných rozprávkach. Ako náhradu za našu neprítomnosť na Morave u jeho maminy, sme ju mali cez telefón ako video hovor. 





Naši prišli, takže Silvestra sme už s nimi boli. To už bol trochu stresový deň, ale večer už bol v kľude pri TV, chalani hrali šachy a ohňostroj stačilo pozrieť cez okno. 

Takto pokojné sviatky si ani nepamätám kedy som naposledy mala. 

Po sviatkoch som sa rozhodla ešte odísť na SVK aspoň na týždeň, bohužiaľ bez priateľa. Nemohol kôli práci. No ja som si ešte trochu oddýchla, videla sa s kamarátmi s ktorými som už dlho nebola a bola proste doma, vo svojej bublinke. 


Niekedy človek potrebuje újsť do svojej bublinky.

Aké boli vaše Vianoce - sviatky?


Komentáre