Anniversary

                                                                      2 roky zlatíčko 


13.1. je asi pre mňa osudový deň! Ani neviem ako, ale som s tebou už 2 roky. Stále si pamätám na naše zoznámenie, ako keby to bolo včera. Radi nato obaja spomíname kedykoľvek. 

Kto by povedal, že z na machrovaného macha, ktorý bol podgurážený pivom sa stane taký mazel. 

Týždeň bezo mňa a ty si tak zúfalý a to som si myslela, že chlapi sú celkom radi, keď sa ženy na chvíľu zbavia. 

Tie tvoje čokoládové oči ma stále vedia dostať, ten tvoj šibalský úsmev keď ťa niečo zvrhlé napadne, tiež neomrzí. 

Niekedy si pošetilý, niekedy ako malý chlapec ale keď potrebujem vieš byť oporou. 

Za 2 roky sme si prešli rôznymi vecami, niektoré neboli zrovna najpríjemnejšie ale zvládli sme to. 

Dúfam, že budeme zvládať takto veci aj do budúcna. Bez nejaký tvojich chlapských rozmarov a mojich ženských výmluv v podobe "nič" . 

Nikdy som takto s nikým dlho nebola (proste nikto taký ideálny nebol) , pre mňa je to niečo nové hoci pre teba nie. 

Možno aj preto sa niekedy o to viac snažím, aby som sa vyrovnala tomu čo si kedy si mal ty ...


Si chlap, ktorý ma upozornil na rôzne veci dopredu a ja som i tak šla do toho. Nikdy si nejak nebol skvelý na dátumy, ani som ti to nikdy nevyčítala. Ale náš dátum výročia si si pamätal od prvej chvíle ako sme si povedali, že to spolu skúsime. 

A preto ti ďakujem za príjemný večer s dobrým jedlom, vínom a kyticou ruží ako bonus. 

Už teraz sa teším na ďalšie chvíle po tvojom boku ako spolu (dúfam) dokráčame do ďalšieho roka s výročím.  

PS. Milujem Ťa Papulka 💕


Komentáre

  1. "Milujem ťa Papulka" Mě dost pobavilo teda :D ale jinak krásně napsané :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :D to som rada, ze sa pacilo a pobavilo :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára