Merry Christmas Everyone

                                                      Ešte raz sa vyspíme a Ježiško je tu!

Posledný večer pred tým očakávaným dňom - večerom je tu.
Štedrý večer je tu za pár hodín. Toto sú prvé Vianoce, kedy nie je u mňa žiaden stres, panika, chaos. 
Mali sme pôvodne iné plány s priateľom, ale bohužiaľ ten tam hore si povedal, že má zrejme lepší plán. 
Od 10.12. som doma v karanténe ( už 2x) najskôr priateľ bol Covid + a potom som to samozrejme chytila aj ja. Takže plány, že by sme šli na Vianoce do Kroměříža a potom pár dní by som bola v Prahe a s našimi odišla na týždeň na Slovensko sa zmenili. 
Sme v Prahe celé sviatky a ako som doma a mám lepší priebeh Covidu (chvála bohu), tak mam doma už upratané, napečené, zabalené darčeky, stromček na zdobený a dokonca aj šalát s rezňami nachystaný. 

Ako som doma tu dlhú dobu, tak ani neviem aký je presne deň a už som si myslela, že je Štedrý deň včera. 
A vážne čakám na deň, kedy konečne pôjdem von. Musím povedať, že čo mi strašne chýba je prechádzka, teplé trdlo škoricové + svařák. 
Na to sa vážne teším a keď konečne prídu rodičia po 2 rokoch za mnou do Prahy. 
Samozrejme sa teším, kedy si s priateľom sadnem, dáme si dobrú večeru, budem sledovať ako si rozbaľuje darčeky (nemá ani poňatie, čo dostane) a pozrieme si Sám doma.  



Načo sa tešíte vy? Čo vám nesmie chýbať počas sviatkov ? 

Všetkým Vám prajem požehnané Vianoce a sviatky, plné pohody, radosti , kľudu a nech si každý z Vás niečo pekné nájde pod stromčekom. 💗


Komentáre