Ed Sheeran - Equals

 Ed Sheeran, meno -osoba a spevák v jednom ktorého netreba predstavovať. Ed Sheeran on Twitter: "Ed's new album “=” is out next week! 𝑳𝑰𝑲𝑬 ❤️  this Tweet to get a reminder when the day arrives! https://t.co/1pLEeSqQ16"  / Twitter

Ten to umelec vydal nový album s názvom = (tedy Equals. 

Ed o tom to albume povedal, že je veľmi osobné a veľmi preň ho znamená. Samotný Ed prežil celkom dosť za krátky čas , oženil sa - stal sa otcom a prišla aj strata niekoho milovaného. A vlastne tieto veci sa prehrávajú i v skladbách, berie ho ako album nad ktorým dospel. 

Tieto veci sa stali v priebhu 4 rokov,popritom si stihol dať dlhé tour , vydať alba a napísať i tento album.

Seznam skladeb alba Equals: Tides, Shivers, First Times, Bad Habits, Overpass Graffiti, The Joker And The Queen, Leave Your Life, Collide, 2step, Stop The Rain, Love In Slow Motion, Visiting Hours, Sandman, Be Right Now

 The Voice US signs up Ed Sheeran in a new role

Dosť ma zaujal názov The Joker and The Queen, priznám sa že som čakal niečo iné i od samotného albumu.  Na albume sú různe žánre Pop, RnB, piano - sláky, povedala by som že toto album je skor také ako ukolébavka. 

Velmi pokojné, klidné, nedá sa s tým moc stotožniť je to tak osobné že je problém si predstaviť samích seba na jeho mieste a prenesieť vlastní prežitok. 


Je to sériový výrobok, ktorý neirituje ale ani nejak extra nenadchne (a to som milovník Eda), je to album (apoň pre mňa) ktoré si človek vypočuje raz a nespomene si na tie songy, povie si "hm asi raz stačilo". 

Možno to trochu zachráni vianočná novinka v spolupráci s Eltonom Johnom. 

Za mňa je top album " ÷ ", ktorý tvoj Top album od Eda?


Komentáre