Chce to Bokovku

 
 Rozhodla som, že je fajn mať bokovku. 


Tiež vám ju chcem odporučiť. Rozhodne nebudete ľutovať. 

Objavila som totiž skvelé miesto pre milovníkov vína, tichšieho posedenia niekde bokom. 

Volá sa to Vinárna Bokovka, pre tých čo si mysleli že som sa rozhodla podvádzať svojho priateľa, tak to určite nie. 

Čo som sa zajímala, tak Vinárna bokovka funguje asi od roku 2016 +- ,ale do povedomia sa dostala až teraz kôli instagramu. 


Bokovku majú viacerý majitelia popri svojej vlastnej práci, ktorý radi cestujú a radi ochutnávajú a spoznávajú nové chute, jedlá a vína. 

Ceny sú tam rôzne, môžete si dať jednu sklenku alebo si objednať rovno celú fľašu. Personál je ochotný a rád vám niečo doporučí alebo povie k tomu niečo viac, je tam veľmi príjemná atmosfera. 


Samozrejme, keď sa pije tak človek má aj hlad a sú tam aj malé chuťovky ako rôzne salámy, syry či rybičky. 

Dosť sa mi páčilo, lebo je to netradičné a ešte som to nikde nevidela je rezervačka v krabičke od sardiniek. 

Keby ste chceli toto miesto navštíviť odporúčam si dopredu zavolať. 

Z vonku to síce pôsobí ako azijský dvor, kde neviete čo sa zomelie ... Ale vo vnútri je to už o niečom inom.  


S priateľom sme tam strávili 3 hodiny, keď sme odchádzali bolo cca pol 8 večer, ale pocit sme mali ako keby bolo 22:00. Nieže by sme boli tak omámený, ale príjemne sa tam sedelo, že človeku ani neprišlo že už tak dlho tam je a normálne to naň ho vše padlo. 

Komentáre