Mariánské Lázně

                                Mariánské Lázně mal už niekto z vás možnosť ich navštíviť?    

 


Ja som tu možnosť mala minulý víkend, mal to byť víkend kedy priateľ oslávi svoje 30 narodeniny. 

Mal si to užiť, svojím spôsobom aj užil ale privítanie bolo rozhodne nezabudnuteľné! 

Cesta vlakom bola celkom príjemná a veľa ľudí necestovalo. Stihli sme aj skorší spoj, ale jak sú rôzne práce na trati, tak sme aj tak mali menšie meškanie. A aby sme stihli druhý navezujúci spoj, tak sme museli bežať z vlaku do vlaku. 

Došli sme do Mariánok, pozreli si spoj MHD ktorý by nás mal doviesť pomaly až k hotelu. 

A ako sme čakali na bus, tak sa k nám ledva dovalilo auto. V aute bol pán a pani s dieťaťom. 

Nie a nie naštartovať, usúdila som že by to mohol byť prehriaty motor. A ako to nešlo a pán už bol naštvaný a zúfalý zároveň, tak hovorím priateľovi : Počkaj, ešte výjde z auta a povie aby sme ho roztlačili. 


Aj sa tak stalo za 5 min., pánovi sme povedali že pravdepodobne má prehriatý  motor. On mi nato odpovedal, že vodu tam má. Nie som nejaký expert v autách, ale voda s prehriatym motorom asi nemá veľa spoločného. 

No nič, pán počkal 5-10 min. a motor stále nešiel naštartovať, tak som  sa ho opýtala že ako staré je to auto. 

Keď som dostala odpoveď, že asi 20 rokov bolo mi hneď jasné že auto dojelo úplne. A keď som sa opýtala na najazdené km, tak mi povedal že cca 250 000. To si hovorím, že za 20 rokov je to nejak málo, ale možno bol sviatočný vodič. Ale zabil to dodatkom : Ale auto mám len 1,5 roka. 

Asi mu niekto stočil km a auto už vážne asi nerozjel, my sme sa to už nedozvedeli pretože nám prišiel bus. Poprosili sme k nášmu hotelu a dostali sme jasnú odpoveď : tam nejedu! 

Síce podľa zastávky mal chodiť až tam. Tak sme si to doťapkali k hotelu. 

V Mariánkach je najväčšia atrakcia spievajúca fontána. Práve spieval Karel Gott - Chci být stále mlád. A ako skončila pesnička, videli sme sanitku ako niekoho odváža. To už bolo super privítanie. 

Prišli sme do hotela a bolo asi pol 8 večer a to sme ešte netušili, že večer z ďaleka nekončí. 

Po večeri sme šli na recepciu aby sme dostali veškeré info o pobytu apd.

Hneď na recepcií sme sa dozvedeli, že procedúry ktoré máme zaplatené máme o 8 ráno, pardon ale človek si ide na víkend do wellnes pobytu oddychnuť a nie vstávať pomaly o 7 aby šiel na procedúry a potom na raňajky.

To sme hneď povedali, že určite v túto hodinu rozhodne nepôjdeme. Tak sme boli rozdelený ja som šla v 9:30 a priateľ v 15:30.


A to najväčšie rodeo iba začalo. Mala som iba jeden požiadavok a to aby sme mali manželskú posteľ. 

Prídeme na izbu a tam dve samostatné postele, ktoré sa nedajú vôbec prisunúť k sebe. 

Takže sme šli dolu povedať, že je taký to problém. Dobre, dostali sme inú izbu (ja nie som nejak náročná a ani puntičkár), ale táto izba bola naozaj malá. Tak do tretice sme dostali ďalšiu izbu a v nej ešte boli ľudia ubytovaní. Už som bola vážne naštvaná aj ja a bolo nejak pol 10 večer a my stále nemáme izbu. 

Celkom som bola rada, že priateľ pracoval niekoľko rokov v hotelierstve a vie ako to tam chodí. Tak povedal, že toto není možné aké sú to zásadne chyby a keby mohol, tak by sa najradšej zobral a odišiel domov. 

Nakoniec sme dostali ako "pozornosť" hotela apartmán na najvyšom poschodí. 

O 22:00 sme boli konečne ubytovaní! Chceli sme niekam ísť spláchnuť celý deň, lobby bar zatvorili v 22:00, tak že pôjdeme niekam von, bolo nám povedané že je to trochu problém. Marianky sú večer mŕtve. Ale nakoniec sme našli otvorený podnik, objednala som si Mojito, popravde od mojita to malo dosť ďaleko. Skôr to bola pepermitová voda alebo v tom horšom prípade dosť mi to pripomínalo ústnu vodu s príchuťou pepermitu. Potom som si dala Sex on the beach a to tiež bolo asi vše možné, ale nie ten daný drink. 


Priateľ mal swimming pool sladké ako cecek ale asi viac poživateľné než to moje a long island. 

Samozrejme napíšem aj niečo pekné aby to nevyzeralo, že sa len sťažujem. 

Krásne parky, okolie, každé 2 hod. spievajúca fontána rôzne songy. Liečivé pramene, ktoré si ľudia čapovali do fliaš. 

Toto vynahradilo to, čo bohužiaľ niekde inde chýba. Bolo tam veľa hotelov, ktoré boli schátralé, opustené a bol to dosť divný až smutný pohľad. 



Komentáre