Marek Ztracený - Restart tour

                                                                     Rok a pol to trvalo! 



Rok a pol trvalo, kým so sa dostala späť na miesto ktoré tak zbožňujem. 

Nie je tajomstvom, že žijem v Prahe a ešte pred Covidom som mala 2 prácu a to bola brigáda v O2. 

Konečne som sa tam dostala a neskutočne užila a dobila baterky. 

Bolo skvelé vidieť ľudí s ktorými som pracovala a aj nových, po takej dobe. 

A to rovno na akcií Marka Ztraceného. Jeden deň som si povedala, žeby som šla pracovne a druhý by som si 1x za ten čas, čo žijem v Prahe (6rokov) šla ako platiaci divák na koncert. 

Mala som v pláne, žeby som si užila koncert zo svojím partnerom s ktorým som ešte nikde nebola na takej to akcií. 


My dvaja sa moc v hudbe nezhodneme, čo sa týka cz scény a preto som bola celkom rada že sa našiel aspoň jeden spevák. Bohužiaľ nevyšlo nám to, priateľ ochorel. Tak som šla na koncert s kamoškou a priateľovi som to zdieľala cez soc.siete. 

Oba koncerty boli vypredané, prvý deň tam mal hosťa herca Richarda Genzera, ktorý účinkuje i v klipe "Tak se nezlob" a Marta Jandová, ktorá bola i druhý deň koncertu. 

Marek si pozval na podium pár žien, ktoré si s ním zatancovali Marek i počas koncertu chodil medzi ľudí bavil sa snimi apd. 

Bolo vidieť, že po tak dlhej dobe si to užíva i on. Zaspomínal si i na Maestra Karla Gotta, to mne osobne vždy dostane ten song "Ta pravá". 

Fanúšikom na začiatok povedal, že nebudú žiadne efekty špeciálne ale i tak boli konfety, pyrotechnika...


Fanúšikov dostal do varu hlavne pesničkou "Kde si včera bol" a potom ešte niekoľko krát vyzval fans aby sa bavili, tancovali a tlieskali. 

Čo sa mi najviac páčilo, bolo "hranie" zo svetlami mobilov. Mexická vlna, boli s toho super efekty myslím že Marek chystá ďalší záznam s koncertov a toto tam rozhodne chýbať nebude. 

Druhý deň mal hostí Kapitána Dema a syna už nie medzi nami speváka Nedvěda a zas Martu Jandovú. 

Marek má srdce na mieste, ktoré dáva nie len do svojej tvorby a ako poďakovanie za náročné obdobie Covidu, venoval lístky zdravotníkom a aj pieseň pre všetkých ktorý neustále pracovali...

Síce to nebolo tak nabité spevákmi a pódium nebolo, tak prepracované ale stále to malo čaro a človek si to užil po tak dlhej dobe. 

Uvidíme či ďalšou zástavkou bude znova O2 alebo Eden Aréna. 😊





Komentáre