COSTA vs. STARBUCKS?

                                  Posledné týždňe som mala celkom šťastie.

in a new york minute // an instagram guide to nyc - the lazy travelers 

Ako žijem v Prahe, dosť som si zvykla chodiť do Costy.

Zobrať si ten teplý nápoj do ruky a kráčať krásnou prahou, alebo hneď fičať niekam preč. 

Na Costu ma naučila kamoška,ale nevyčítam jej to. 

Ja sa vždy rada zúčastním nejakých súťaží ak som schopná splniť ich podmienky. 

Na instagrame takto práve bola súťaž o voucher v hodnote 1000 kč, predstavte si a podarilo sa mi vyhrať a ja si můžu vychutnávať čokoľvek od Costy. 

Doma som s priateľom o tom bavila, že je to super! On má radšej Starbucks alebo viac menej jeden konrétny nápoj. 

Tak mi poblahoželal a povedal, že škoda že nie je taká súťaž aj v Starbuckse.

O týždeň nato spravili súťaž aj v Starbuckse,ale nie o voucher v hodnote 1000 kč, ale o raňajky pre 2 v Starburckse. 

I to je príjemná predstava ráno, si dať kafe s vašim partnerom k tomu nejaký dobrý croasant a potom sa napr. prejsť Prahou, alebo stráviť pol dňa v bazéne, výrivke.. proste relax. 

Čo preferujete vy? COSTU alebo STARBUCKS ? Souboj velikánů: Costa Coffee vs. Starbucks - StudentPoint.cz

Ktorý je váš obľúbený nápoj? starbucks #Instagram #insta #stylishness #photography | Starbucks, Insta,  Photography

Ja veľmi rada experimentujem s nápojmi,ktoré vždy prinesie niektorá zo sezón. 

Komentáre