Stánek s polibky 3

 Kto nevidel, musí túto chybu veľmi rýchlo napraviť! Stánek s polibky 3 (2021) | ČSFD.cz

Nie je žiadným tajomstvom, že som fanúšik filmovej série "Kissing Booth".

Zamilovala som si tento film, je to typický babský film o láske, škole, vzťahoch, škole...

Diely pekne na seba na vazujú a dočkali sme sa aj posledného 3 dielu. 

Hneď ako som videla možnosť si to pozrieť som neváhala a pustila sa do toho. 

Fakt je, že ani na malý moment som v tejto sérii nepochybovala o tom, že všetci herci majú medzi sebou dobrú chémiu. Priateľstvá sú úprimné, hádky pôsobia úprimne, vzťahy pôsobia úprimne a filmy na mňa celkovo pôsobia veľmi úprimne. A druhá vec je, že ma táto séria vie vždy niečím prekvapiť. A platí to aj tu. "The Kissing Booth 3" .

The Kissing Booth 3 movie review (2021) | Roger Ebert

O čom bude vlastne 3 diel? Užiť si leto, posledné leto. 

Celkom jednoducho to znie, ale určite nie je. 

Do toho brigáda,byť konečne zo svojím priateľom, starať sa o dom na pláži, splniť zoznam prianí s BFF a do toho zvládat milostný 3-4? hmm to už neznie tak easy,čo?
Scénky s Mario Kart a "Shut Up And Dance" budú pre mňa rozhodne pamätné, Joey King je podľa mňa vynikajúca v hlavnej role a film si vie nájsť správnu hranicu vtipnosti a dramatickosti. Ďalšia vec čím si ma tento film získal je aj fakt, že skvele ukazuje ako je dospievanie komplikované a ako sa nám to môže vymknúť občas všetko z rúk. A hoci sme to mali už v minulom filme, chápem prečo sme sa v tom ocitli opäť. Možno by som povedala iba, že finálna "Six Years Later" časť prísť už reálne nemusela. Kissing Booth 3 release date, trailer, cast and more

V jadre sme mohli mať spracovaný oveľa kvalitnejší koniec, keby to skončí predtým. Možno s nejakou poslednou scénkou, ktorá by ponorila film do čiernej. Pretože by to aj ukázalo, že veci môžu dopadnúť dobre bez toho, aby sme mali vyslovene šťastný koniec. A hoci to záver chce trošku poupraviť, dávam krediť aspoň tomu, že nedopadlo to až tak úplne happy-endovo, ako som si pôvodne myslela. A to je fajn.

Za mňa pohodový film, váš názor?


Komentáre

  1. Miluju ❤💜🤍 Film u kterého si člověk popláče protože to prožívá a já ještě stále očekávám že bude 4 díl.!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára