Happy B-Day to me!

 Znova som o rok staršia, pre mňa je to niečo nie veľmi príjemné ale bohužiaľ nevyhnem sa tomu. 



Nebojte sa nebude to depresivný článok o tom, že sa pomaly ale isto blížim k 30-tke. 

Každý má určitú predstavu ako prežiť svoj deň. Ja som mala tiež, priateľ bol zúfalý že aký darček mi dať k narodeninám. 


Z materialných vecí nepotrebujem nič, jedine čo ma napadlo že by som brala je niekam vypadnúť z Prahy aspoň na deň. 

Tak prosím pekne, vypadla som a to doslova! Priateľ mi totiž dal darček v podobe tandemového zoskoku padákom v Kolíne.

Bolo krásne slnečno, cesta ubehla vlakom rýchle. Mali sme plán, že si pozrieme mesto v ktorom sme ani jeden ešte neboli, dáme si niečo dobré na  neskorý obed a pomaly pôjdeme na letisko. 

Ak náhodou niekto z vás bude mať cestu do Kolína a máte radi taliansku kuchyňu, rozhodne odporúčam reštiku VESPA! 

Dlho som sa nestretla s tak príjemnou obsluhou, príjemným prostredím a tak skvelým jedlo za dobré peniaze! 

Povedala by som, že priateľ pri mne sa naučil byť asi viac spontánny ako doteraz bol a snaží sa ma vždy nejak potešiť, prekvapiť. Ráno ešte sme si boli kúpiť v Starbuckse niečo dobré, ako som si odskočila na WC sa pýtal obsluhy, že či náhodou nemajú nejaký mafin a sviečku, na miesto velkej torty. Bohužial Starbucks ho sklamal a nemal sviečku. 

A ako sme už boli v Kolíne v reštaurácií a čakali sme na objednané jedlo, tak že ide na WC. 

Neviem prečo, ale nejak som mu to neverila (asi mal velmi dobre vycibrený 6 zmysel ,čo sa jeho týka) a kecal s obsluhou, smiali sa. To mi už prišlo podozrivé. 

Po výbornom obede, som si všila ako priateľ stále pozerá smerom do vnútra (sedeli sme vonku na terase) a nastavil si telefón ako keď chce niečo fotiť-kamerovať. V tom prišla čašníčka s velkým tanierom, kde bolo skvelý čokoládový koláčik plnený teplou čokoládou, vedla neho kopček bielej zmrzliny v ktorom bola zapichnutá prskavka. 

Tak mi pred všetkými zablahoželal, ja osobne nemusím tak to verejne gratulácie. Pretože všetci zrazu n na vás pozerajú, to mne zrovna nie je príjemné. Ale gesto od neho úžasné. 

Myslela som si, že zmrzka bude klasika vanilková a zostala som milo prekvapená, pretože bola kokosová a tú zbožňujem!

Tak som sa ho opýtala, že či vyberal aj zmrzlinu. Chudák vyľakaný že nie, prečo či mi nechutí. Ja že práve naopak, tak to bol úplne nadšený, že aj niečo tak malé tak zabodovalo. 


Ešte mám pre vás také malé upozornenie, taxi v Kolíne zohnať je dosť problém. Nieže by tam neboli, ale práve naopak ide to tam ako teplé rožky! Už sme sa báli, že nebudeme stíhať sa dopraviť na letisko, ale stihli sme všetko perfektne, ale taxikári úplne pohodový nedá sa to porovnať s tým, čo je v Prahe. 

Dokonca to majú tak super vymakané, že vám príde sms kde sa nachádza taxi a kedy príde. 


Moje pocity ohľadne zoskoku boli zvláštne, z jednej strany keď už som tu tak to predsa nevzdám ale zas si hovorím, čo keď dostanem blok a neskočím? 

Dostala som staršieho pána, ktorý bol skúsený a mal za sebou cca 6 000 hod. zoskokov. Skákala som ako posledná, čo mne osobne vyhovovalo. 

Poviem vám, že ako sa otvorili dvere a ja visela na inštruktorovi a videla 3 200 m podo mnou, tak nebolo mi všetko jedno. 

Ako sme vypadli, zavrela som oči. Nebudem klamať trochu som aj zakričala, potom ich otvorila a iba sme leteli, jedine čo nebolo ešte príjemné bolo keď sa otvoril padák. 

To ma tak v cuclo späť, ale samotný let bol príjemný sme sa rozprávali, dokonca som si mohla sama kormidlovať padák, príjemný vzduch bol, pretože to bolo už večer. 

Obávala som sa ako zvládnem pristáť, ale zvládla som to. S tohto nezabudnuteľného zážitku mám video, fotky aj certifikát. 


A rozhodne to bol originálny darček, ktorý som si užila. Hoci budúci rok, by som možnože ocenila niečo menej adrenalínové. 

Potom všetkom  adrenalíne som - sme mali hlad, tak sme si povedali, že zakončíme tento super deň znova v tej reštike, kde sme mali obed a skúsime niečo iné. 


                                Domov sme prišli okolo pol noci, mierne hotový ale obaja spokojný! 

Komentáre