To All the Boys : Always and Forever

Chceš odpočinkovej romantiky? Tak toto je nato ideálne!About Netflix - Startseite

Neviem ako vy, ale ja som si najskor prečítala všetky knižné diely a až potom  si pozrela filmy. 

Konečne som si našla čas, aby som mohla uzavrieť sériu. Ja osobne milujem tento žáner filmov, bohužial ho moc nie je. Je to veľmi zamilované,sladké,naivné áno, ale i presto všetko to funguje. 

Celkovo by som povedala, že je to krásne zakončenie tejto americkej romantiky. Chémia medzi tými to hercami je podľa mňa skvelá.

Knihu som čítala dávnejšie, ale nespomínam si na Trinu, na rozlúčku so slobodou alebo na prázdnidny pri mori... Síce kúzlo prvého dielu sa vytratilo, ale v každom prípade sa mi ten film veľmi páčil, hudba a zakonečenie toho celého je pekná čerešnička na torte.

Všem klukům : Navždy s láskou tvoje Lara Jean. 

 Lara Jean a Peter si maľujú spoločnú budúcnosť na vysokej škole. Peter získal štipendium na Stanfordu, takže obaja doufajú, že tam je Lara Jean dostane tiež. Ako sa dá očakávať, to sa nestane. Pri školskom výlete do New Yorku si naviac dívka zamiluje tamojšiu univerzitu, ktorá je na opačnom konci Spojených štátov.



Komentáre