One Year Anniversary my love

 Číslo 13 je pre vačšinu nás - z vás nešťastné číslo. Ja toto nemožem povedať.Immagine tramite We Heart It #beautiful #Best #cool #girl #Hot #russianGirl  | Valentines surprise, Birthday surprise boyfriend, Romantic surprise
 13.1. je pre mňa veľmi doležitý dátum od minulého roka. 
Tento deň som stretla svoju polovičku, neverím ako ten rok tak rýchle ubehol. 
Od začiatku sme boli ako na horskej dráhe a prekonávali nie veľmi lahké a príjemné situácie...
Zvládli sme to a utužilo nás to viac ako sme si mysleli. 
Nezabudnem na ten deň - večer ako ku mne sebaisto nakráčal, povedal mi niečo provokatívne so sexistickým podtóm s drzím úsmevom a šibalskou iskrou v  jeho čokoládových očiach.
Poviete si namachrovaný frajírek, viete že áno? Ale dala som mu šancu, lebo on jediný po veľmi dlhej dobe, mi zavrel ústa. 
Jednoducho ma dostal a ja som nemala slov, doslovne. Zostala som len nemo naň ho pozerať, že to si robíš srandu, nie?! 
Mne málo kto zavrie pusu, vždy mám na všetko odpoveď. No on ma tak vykolajil, že som si povedala okey, tebe dám šancu. 
Keď som prišla na miesto dohodnutého rande, tak som čakala čo to bude zač a či chlapec bude zas taky sebaistý frajírek. 
Zostala som v šoku, povedal mi všetko na rovinu jak to má a aké má predstavy a bol iný, o to viac si ma získal.Nelutujem, že som mu dala šancu, pretože som získala niečo je v tej to dobe dosť vzácne. 
 
in love & broken hearted-
 
 Každý deň s ním je dobrodružstvo. Spolu objavujeme budúcnosť. Nikdy ma neprestane udivovať.
Každý deň je tam niečo nové , čo ma donúti milovať ťa viac ako deň predtým. 
Deň kedy som ťa stretla, bol dňom kedy sa mi zmenil život...
To aký mi sposobuješ pocit, je ťažké vysvetliť. Rozosmievaš ma zvláštnym sposobom...
Zamilovávam sa do teba hlbšie každým dňom. 
Keď sa na teba pozerám, vidím perfektnú osobu. Potom som tu ja, tá divná bláznivá osoba so všetkými tými problémami a nechápem prečo si si vybral práve mňa.
Chcem ti poďakovať za všetku tvoju lásku, ktorú mi dávaš i mojich najtemnejších dňoch, za tvoju trpezlivosť v dobrom i v zlom.
Happy Anniversary (2018) shared by Andrea. on We Heart It
 
 Milujem ťa.
Ja neviem, ako sa to stalo.
Čo ma na tebe najviac oslovilo.
Ja nepoznám ten dôvod.
Dokonca si myslím, že dôvod neexistuje.
Neviem, či sa dá dosiahnuť niečo, prečo sa zamilujeme.
Jedného dňa sa to jednoducho stane.
Stretneš ho, stretneš ju a zamiluješ sa.
Zamiluješ sa tak, že nič a nik tú lásku, ktorá v tebe začala klíčiť, nedokáže zrušiť.
Ja neviem, či je to skutočná naozajstná láska.
Jediné čo viem a cítim, je ten nádherný pocit, že si.
Že existuješ, žiješ tu, na tejto zemi, v tomto čase.
Si tu teraz, keď som tu aj ja.
Sme tu
 
Pin on Quotes
 
Ja nepoznám krajší pocit, ako ten, ktorý mnou občas prechádza.
Je to vnímanie toho, že sa cítiš šťastne.
Je to v intonácii tvojho hlasu, keď ním vibruje pocit šťastia.
Je to pohľad na mňa, keď ukradomky skúmaš moju mimiku.
Je to letmý dotyk ruky, ktorá nechce nič viac, len istotu, že sa má koho dotknúť.
Ja naozaj neviem, či je to skutočná, naozajstná láska.
Ja len cítim bolesť, keď trpíš.
Cítim smútok, keď nemáš chuť kráčať ďalej, pretože všetky bôle sveta padajú aj na tvoje plecia.
Viem, kedy je šťastie u teba doma.
Ale tiež viem, kedy prišla ku tebe na návštevu ťažoba.
Ja naozaj neviem, či je to skutočná láska, ktorú toľko ospevujú.
Ja len viem, že všetko, čo prechádza tebou, cítim aj ja.
Viem, že tvoje bôle sú aj mojimi a tvoje radosti, tešia aj mňa.
A tiež viem, že tak je to pre mňa správne.
Pretože tak to chcem, povedalo mi jedného dňa moje srdce 
 
Pin by Kailey Brown on My Style | Relationship goals quotes, Goal quotes,  Crush quotes

 

Komentáre