Hello December Christmas is coming

                                                                   Dobré ráno sa praje.1000+ images about Christmas Time trending on We Heart It

Už máme pár dní December a Mikuláša k tomu, tak čo poslúchali ste?

Vianočná horúčka vás dostala, alebo stále ešte odolávate a nechávate si to všetko na poslednú chvíľu?

Ja už niečo doma mám a na niečo ešte čakám, pretože to niekde cestuje. Tento rok sme boli vaľmi obmadzený, určite nie som sama čo zjížděla web a hladala ideálne darčeky pre ľudí,ktorých mám rada. 

Myslím, že tento rok budu vianoce pre každého divné, zvláštne alebo divoké. 

Budú to moje prvé vianoce, ktoré budem tráviť s partnerom. Prvé vianoce,ktoré nebudem ani v Prahe ani na Slovensku, ale v Kroměříži. 

Mala som v pláne ísť na Slovensko a stráviť tam zvyšné sviatky a byť konečne s rodinou, ale či sa mi to vobec podarí, netuším. 

Ako krajiny vyžadujú testy, tak je to celkom pálka. Nevadí mi sa otestovať, ale cena za test je cca 2 000kč a dať 4 000 kč do "luftu" , tak to nejak na zvyš nemám. Veľmi by som bola rada s rodinou, ale nie je to lahké. Tí čo s ňou budete, užívajte si to. 

we heart it, follow me, tumblr and christmas time - image #6704250 on  Favim.com  

A čo by ste vlastne chceli vy si nájsť pod stromčekom?


Komentáre