Goodbye year 2020 !

                                Aké by to bolo nerozlúčiť sa s vami v tom to poslednom dni v roku. 


Tento rok bol celý divný a nie veľmi prijemný, dostal nás na pokraji fyzických či psychických síl. 

Zistili sme aký sme silný-slabý a čo všetko zvládneme. Veľa času sme trávili doma, to čo sme brali ako samozrejmosť sme zistili, že bohužiaľ nie je. 

A že sa dá žiť aj inak, a o to viac sme si začali vážiť tých to chvíľ. 

Keby som mala zhrnúť môj rok, povedala by som že bol veľmi ťažký a asi by som ho horšie znášala keby som nemala svoju polovičku! To je jedine moje víťaztvo tohto roka. 

Že som si po tak dlhej dobe našla niekoho, koho milujem (kto ma naučil milovať, báť sa o niekoho) a kto miluje mňa.

Tento rok bol veľmi poučný, dal nám kopec vecí ktoré sme zažili asi 1x v našich životoch.

Moje po prvé v tomto roku a vôbec bolo : 

- začala som s niekým chodiť a hneď sme skončili v " karanténe" na 3 mesiace 

- mám partnera s ktorým bývam 

- predstavila svojho partnera svojej rodine 

- bola predstavená rodine svojho partnera 

- bola iba s partnerom na predĺženom víkende 

- strávila Vianoce a sviatky u priateľovej maminy 

- strávila Silvestra s priateľom na SVK 

- strávila svoje narodeniny iba s priateľom 

- bola so svojou rodinou iba 2 x v roku na týždeň

- testovanie niekoľko x za mesiac 

- zažila si iný režím v práci

- skúsila kanoe 

- bola v útulku pre zviarata, a zobrala si psíka na prechádzku (ja toto veľmi ťažko znášam, tak radšej nechodím) 

- celý rok nebola na disco party 

- stratila brigádu (moju milovanú O2 arénu) 

- mala zápal v narte 

- kúpila niekoľko vecí od značky Armani 


A čo boli vaše veci, ktoré ste zažili v tomto roku 1x ? Neviem aký bude budúci rok, rozhodne si neprajem aby bol pozitívny. To bol podľa mňa až až tento rok. 


Rozhodne budeme mať zas niečo nečakané, čo nás možno už ani neprekvapí a možno áno, kto vie.
Ale určite vám prajem len to najlepšie, hlavne to zdravie, pevné nervy a hodně zdaru. 
Každému, či ste rodič - študent - pracujúci človek (alebo človek ktorý prišiel o svoju prácu vďaka corone) pre každého bol tento rok náročný. 

Preto aspoň ten posledný deň v roku si užijte v kruhu rodiny (ak to je možné), dajte si dobré jedlo, pripíte si skvelými bublinkami, zahrajte spoločné hry alebo si niečo spoločne pozrite. 
Verte mi, je to to najlepšie čo môžete urobiť a odstupom času, budete nato krásne spomínať, že ste si užili chvíle s blízkymi. A užili ste si ich viac ako niekde na party, opojený alkoholom že na druhý deň ste mali okno, čo sa vôbec dialo ... 

Komentáre