Love Story

                                          

              Zobraziť zdrojový obrázok

Leto je ideálne na letné lásky, alebo krátke známosti na ktoré po väčšine prípadov spomíname radi do konca života. 
Nie je nič lepšie ako nájsť svoju spriaznenú dušu do konca života. A práve takéto stretnutia môžu byť, tie najlepšie, najvtipnejšie, originálne. 

Na jednej stránke som práve čítala takto príspevky od ľudí, že ako spoznali svojho partnera. 
Vybrala som pár, ktoré mi prišli zaujímavé a majú (zatiaľ) dobré pokračovanie. 

  • pred Billou, Billa to najlepšie pre mňa

  • Na pokeci 🤣 od 13 rokov sme si pismenkovali.. potom sme mali pauzu a neskôr napísal opäť nakoniec sme sa stretli a sme spolu dodnes

  • ked som bola na dovolenke v Taliansku sme sa spoznali bola som sutazit v Miss Bibione a odvtedy sme spolu prisiel za mnou zit do Bratislavy potom sme sli zit do jeho krasnej domoviny Talianska a nakoniec sa nase trvale hniezdo stalo vo Viedni precestovali sme vela no dolezite ze spolu a obetovali sme sa jeden pre druheho ❤️Dovolenkova osudova laska n prvy pohlad!

  • Zoznámili sme sa v tescu pri časopisoch .Bol som len ako doprovod pre spolužiaka a ona pre spolužiačku ktorý mali stretko na slepo.Oni sa už nikdy nevideli a my sme spolu už 16 rokov

  • Na pošte! Nikdy predtým som nelustil sudoku,osemsmerovky atď,od vtedy ako som ju uvidel,kúpil som skoro všetko čo tam mala!! Sudoku ma drží do dnes a je už tomu skoro 20 rokov čo už mi ich kupuje ona! Zobrali sme sa a každý deň ma robí šťastným!!!

  • Na koncerte. V Banskej Bystrici , on je z chorvátska hrá v skupine ktorá mala koncert na Slovensku. Ja som robila promo na kalendár a nejak sme sa stretli v backstage, slovo dalo slovo a každý jeden deň od stretnutia sme si písali, bez prestávky, tak som sa rozhodla ísť za ním do chorvátska. A? Za týždeň sa sem sťahujemZobraziť zdrojový obrázok
  • V Ozete, obsluhovala som ho keď si kupoval oblek na sestrinu svadbu😄 včera sme tam kupovali oblek na našu svadbu

  • S priatelom Madarom, sme sa zoznamili na Malte 😃 ved preco cestovat 200km do Budapesti, ked mozes 2000na Maltu, aby si niekoho spoznal

  • So snúbencom cez kamarátku no vymenili sme si priateľov 😀😀 zíva zámena manželiek ja som snim a ona je s mojim bývalým mame spolu pól ročnú dcérku a sme šťastný

  • Narodili sme sa v ten istý deň, naši rodičia niečo oslavovali. My sme sa po dlhšej dobe videli na tej oslave a dali nejak reč. Od vtedy sme spolu 5,5 roka.
Máte aj vy originálne, vtipné stretnutie so svojou láskou? Ak áno, sem sním! Píšte mi komenty, rada si ich prečítam. 😏

Komentáre