Kto z vás sa dal do letnej formy?

                             

ZUMBA > Lighthouse Bay > Your Community > Community Calendars ...


Veľa z nás malo plány mať top formu na leto, ale corona nám to prekazila. 
Viete čo aj keby nebola corona, tak ja by som ju nikdy top nemala. Už dávnejšie som písala, že som úplne prepadla cvičeniu zvané BodyBalance, ale okrem toho si občas zájdem na Zumbu. 
Zo začiatku som mala s toho obavy, čo keď nebudem stíhať a budem stratená. A viete, že niekedy aj som? A vadí mi to? Už nie, bolo nám povedané že si máme ísť freestyle a o to väčšia je to sranda. 
Milujem latino hudbu a keďže teraz moc nemôžem chodiť na disco, tak toto je menšia náhrada toho. 
Preto ak sa hambíte niekam ísť, ale zas si chcete zablbnúť, vytancovať sa a zároveň spáliť nejaké kalórie, tak toto je rozhodne to pravé orechové. 

Zumba predstavuje aeróbny tréning- ide o formu intervalového tréningu, využíva sa pomenovanie (intermittent training)- „prerušovaný tréning“. Striedajú sa pomalé a rýchle skladby. Tepová frekvencia sa po dobu tréningu udržuje v aeróbnej zóne, zvyšuje sa a klesá s meniacou sa skladbou.
Naučíte sa prvky ako napr. salsa, merengue, reggaeton, calypso, cumbie, cha-cha, quebradita, mambo, jive .





Komentáre