13 Reasons Why - 4 season

Tajemství. Lži. Pomsta. Na Liberty High mají všichni co skrývat… A pravda už má brzo vyjít na světlo13 Reasons Why Intro - YouTube



Na Claye a jeho kámoše čeká spousta těžkých rozhodnutí. Maturita je za rohem a tajemství z minulosti můžou ohrozit jejich budoucnost.
Kto z vás pozeral tento seriál a tešil sa na pokračovanie? Síce to bol velmi silný a niekedy až drsný seriál, milovala som ho.
Štvrtú sériu by som zhodnotila nasledovne.
Táto posledná séria je viac menej zameraná na Claya, za posledné roky (samozrejme seriálové) si prežil naozaj veľa.
Jeho postava si prešla dosť velkou zmenou (trochu aj fyzicky samozrejme) a nie len jeho postava. 13 reasons why Hannah Clay GIF Part 4 on We Heart It
Nedivím sa, že z neho urobili labilného človeka trpiaceho depresiami, úzkosťami apd, ktorý musí navštevovať psychológa.
Postavy, ktoré mi boli sympatické sa pomaly začali meniť tak trochu na otravné a tie otravné za celkom sympatické.
Ďaľší šok v seriály som zažila na konci, vobec som to nečakala. Bola to pre mňa najviac emotívna časť, kde mi aj nejaké tie slzy ukápli.
Samozrejme seriál je plný zvratov, staronových postáv, v tom to seriáli rozhodne nečakajte smiech alebo vtipné dialogy.
Jedine čo ma dostalo, keď v jednej časti zrazu nastala anarchia, Clayi sa zmenil na nebojácneho rebela o ktorom ani sám nevie, že je. 13 reasons why | Tumblr
Nieže by táto séria bola hrozná, ale miestami mi prišlo že sa to celé zbytočne naťahuje. Niektoré veci zas vedú do úplneho extrému,chápem že v USA sú niektoré veci alebo počiny radikálnejšie ako u nás, ale rozhodne by som nič s toho nechcela zažiť ako oni zažili v seriály alebo v reály.
Zakončenie sa mi páčilo, vlastne sa to skončilo s tým s čím sa začalo.
Tento seriál nám ukázal o niečo hlbší pohlad nato, ako to niekedy býva na školách, ako decká můžou byť hnusné, ako teenage zvládajú alebo skor nezvládajú situácie, ktoré na nich čakajú v školskom i v reálnom živote. The Final Season of '13 Reasons Why' Releases on Netflix Tomorrow -

A aký je váš názor na tento seriál a jeho poslednú sériu ?

Komentáre