Marry Me ?

Marry Me ?
316 images about Wedding on We Heart It | See more about wedding ...


Na túto otázku asi čaká veľa žien a predstavuje si ju rozne. Podľa mňa najlepší čas na svadbu je letné obdobie. Mám tu pár vtipných žiadostí o ruku.
Disney Engagement http://weheartit.com/entry/183281762 | Disney ...

Môj otec požiadal mamu o ruku tak že jej prsteň skryl do kytice( na Valentína) mne to však povedal kde je, mama nic, šak komu by došlo prehrabávať kyticu 😂 a nič bežná návšteva a keď odišiel ja som jej to povedala, mne byť najej mieste to prišlo strašne ľúto....

Moj teraz uz manzel mi zavolal, ze 17.6. 2019 budeme mat svadbu a ja ze ok, moze byt
Mňa bývalý chcel prekvapiť, a keď sme boli v najlepšom ( pri sexe), zrazu prestal vytiahol krabičku a ze ci si ho vezmem 🤦‍♀️
Mna moj manžel žiadal o ruku so slovami :" Si schopná žiť so mnou 20 rokov?" Samozrejme si aj klakol s prstenom pred jeho rodinou,no dodnes nechapem preco len 20

V Barcelone na Camp nou pred zápasom El clasica Barcelona - Real Madrid v 2017 pri soche Kubalu 🥰 kamerovali to kamaráti, keď sa zrazu objavil pán s kameramanom a po španielsky nám začal niečo hovorit, nakoniec sme sa dozvedeli, že vysielali pre Španielsku televíziu naživo a videlo nás vyše 300tisic ľudí 😂
Silnestrovská noc, veľkolepý ohňostroj, môj drahý kľakol a vraví: No hej či nie?! Hovor rýchlo bo kľačím v blate 😂
Wedding discovered by aurélie leblanc on We Heart It
Ja som sa celé doobedie v kuchyni u svokry drbala s palacinkami... Spotena v novej kuchyni a keď konečne došli domov tak si pri romantických palacinkách kľakol a opýtal sa, či budem jeho žena... 😁
Odvtedy sa bojím robiť palacinky 😁😁

Mňa požiadal ten môj vo Vatikáne. Boli sme 5 dní v Ríme a posledný deň sme išli do Vatikánu. Niekoľko krásnych pamiatok,fontán, námestí,miest....☺️ Nakoniec to spravil posledný deň vo Vatikáne v parku pri WC,lebo zevraj tam nikto nebol 🤣 4dni ten prsten nosil pri sebe , nervózny jak pes. Takže chudák až do Vatikánu musel letieť aby to spravil pri ,,hajzloch"
Marry me uploaded by a girl on We Heart ItMňa požiadal manžel o ruku vo výťahu, keď si ma išiel vypýtať k mojim rodičom 🤣takže niekde medzi prizemim a tretím poschodim v paneláku 😁
Kľakol na kolienko a otázka: ,,Chceš ma mať na krku do konca života?'' Áaano

Mne dal vlastnorucne vyrobenu osemsmerovku a po vyskrtani slov a zakruzkovani pismen tam bola ziadost o ruku

Žiadam ťa o ruku ☝️😘Moja ma už boli
Môj sen od malička bol plávať s delfínmi. Boli sme na dovolenke v Dubaji. Manžel mi ten sen splnil😀. Pri hraní s delfínom som mu hodila obruč na ktorej bol prívesok, keď mi ju priniesol inštruktor ma navigoval aby som si to otvorila. V tom už za mnou manžel kľačal vo vode

Proste vie, čo milujem...



Ako by ste si predstavovali vy žiadosť o roku ? Alebo je tu niekto, kto by sa chcel podeliť o svoju žiadosť ruky ...?

Komentáre