Happy Birthday to me...

O rok staršia ...
Happy birthday discovered by celia_scott on We Heart It


19.6.2020 bol deň, kedy som sa znova stala o rok staršia a od toho dátumu si můžem zas zvykať na nové číslo. Číslo 28, pre niekoho super vek a pre niekoho depkovský (ako pre mňa).
Od určitej doby nemám nejak potrebu slaviť narodeniny, ale nikdy sa nebránim tomu že niekto mi zapraje niečo pekné alebo mi niečo malé pekné podaruje, veď kto by aj, že?
Padlo mi to pekne na piatok, za normálnych okolností by si človek povedal dáme party? Ja nie, bohužial celý víkend som v práci na dennej (12h), ale i přesto všetko ma čakalo krásne prekvapenie od priateľa.
Vedela som, že chce variť ale čo si nachystal dalej o tom som nemala ani najmenšie tušenie.
Pekne si ma vyzdvihol s práce (aj keď sa mu moc nechcelo), bol strašne nervózni. Nechápala som prečo, veď on vie čo nachystal to já som nemala ani tušenie. Ale tešil sa s toho, takže som vedela že to bude niečo pekné.
Priateľ narozdiel odo mňa je citlivý a romantická duša, ale ja sa samozrejme tomu nebránim.
Prišli sme k nemu (každý máme svoje byty,ale dosť času trávim uň ho, je to proste complicated), nechal ma stáť vonku pred dverami. Potom prišiel a zaviazal mi oči kravatou, vstúpila som dnu a keď mi kravatu dal dole tak ja som tam stála ohromená tým čo som videla. You can find the candles and rose petals you will need for your ...
Predomnou rozsypané lupene ruží (červené,modré,biele) utvorená cestička so šípkami a medzi tým položené kahance...
Chcel mi do toho ako prejdem pustiť pesničku od Eda Sheeran - Castle On The Hill, lebo vie že ju mám rada, ale bohužial zabudol. Nevadí, pustil ju potom pri večeri.
Na stole ma čakala ruža, nafúknuté čísla 28, nachystané veci na večeru, červené víno a krabička.
Nie, prsteň ma tam nečakal. Boli tam klúče od jeho bytu.
Bolo to pre mňa viac ako ktorý koľvek darček, čo by mi kúpil-dal. Milujem od nehocestoviny s nivovou omáčkou a kuracím masom! Po skvelej večeri sa ma opýtal, či sa pojdeme trochu prejsť...
To mi vyrazil znova dych,pretože jeho niekam dostať je občas problém. Samozrejme, že som toho využila. To my boyfriend... shared by o b i on We Heart It

Ale úplna bomba pre mňa bola, keď som volala s jeho maminou a mala som to na reproduktor.
Jeho mamka je svojrázna a nerieši, čo povie apd. Keď mi povedala, že samozrejme že už mal nejaké priateľky ale pre žiadnu neurobil, to čo pre teba. Takú to romantiku, že vobec ani netušila že jej syn je taký romantik. Chudák on zrudnul a zmohol sa iba na : "Dík mami" ...
On je taký expert, že dokázal zabudnúť na narodeniny svojich priateliek alebo dokonca sa rozísť s nimi na ich narodeniny...pretože ani nevedel, že majú.
O to viac som si cenila toho, čo pre mňa spravil.


Mysĺím, že lepšie som tie narodeniny osláviť nemohla! S osobou, ktorú milujem, pri hudbe ktorá nikdy omrzí, pri skvelom jedle a víne a s darčekom, čo som si myslela že asi ani nedočkám.

Komentáre