Forever My Girl

Upršaný víkend je zanami, ako ste ho prežili vy?
Forever My Girl: Amazon.co.uk: Heidi McLaughlin: 9780692967904: Books



Ja pozeraním seriálov a filmov, práve o tom bude aj dnešný článok. Menšia recenzia o filme FOREVER MY GIRL.
Na tento to film som natrafila náhodne pri pozeraní nových trailerov na youtube.
Zaujal ma hneď tým, že tam bol herec ktorého poznám zo seriálu SIREN. Bohužial online sa nedá zatiaľ pozrieť, jedine že si ho stiahnete cez uložto s titulkami bez diakritiky.
Forever My Girl' takes a page from the Nicholas Sparks genre ...
Ale o čom vlastne je tento film? Dosť mi pripomínal nádych Sparksových filmov (ktoré milujem!), ale bez nejakého dramatického háčika.Takže ak miluješ rovnako filmy ako ja od Nicolasa Sparksa, tak si to rozhodne musíš pozrieť!
Chceš len odpočinkový film, pri ktorom nemusí premýšlať ? Miluješ romantiku a country?
Síce je to také malé romantické klišé, ktoré můžeš vidieť len vo filme ale zas prečo nie...
Každý z nás najma slečny túžia po takej sladkej romantinke. Forever My Girl” features great music, good ideas, poor execution ...
Mladý nadejný country spevák má síce úspešnú spevácku karieru, ale vo vnútri je prázdny. Stále mu niečo - niekto chýba, a tak jedného dňa utečie spať domov, kde zistí že niektoré veci sa zmenili a niektoré nie.
Aké je to sa vrátiť po 8 rokoch spať do rodného mesta, kde naň ho každý pozerá cez prsty? Pretože nechal stáť pri oltári svoju jedinú životnú lásku?
Dása pokračovať, tam kde sa to skončilo? I s vedomím, že už to nie je len o nich dvoch?
Okrem iného je tam dobrá hudba, človek sa aj zasmial priznám sa aj slza mi trochu ukápla. Áno, niekedy som mala nutkanie tomu "Liamovi" jednu vraziť aby sa spamatal...


Užite si ho a kĺudne napíšte vaše názory, rada si ich prečítam. Usmívající se

Komentáre