Pobyt v Kroměříži

Prominte, že tak dlho nebol žiaden článok ale mala som menšiu dovolenku.cetrik's Photos, Drawings and Gif CARTOONS



Hovoríte si ako je možné v tej to dobe mať dovolenku? Žijem v Prahe a moj priateľova mamka žije v Kroměříži.
Tak sme zavítali na pár dní za ňou a zároveň som sa bola predstaviť, aby jeho mamka mala predstavu s kým jej syn funguje.
No description available.
Okrem iného je vždy krásne zmiznúť na chvílu od toho chaosu, ktorý je tu v betonovej džungli.
Najme do prírody a trochu pokojnejšieho miesta a mesta. Zmeniť myšlienky a len tak si zas užívať.
Mali sme celkom šťastie na počasie, bolo krásne slnečno. Prešli sme sa mestom, dostali sme sa do krásneho a velkého parku, kde sa volne prechádzali pávy, veveričky. Okrem nich sa tam nachádzali aj opice a vtáky, ako malinka Zoo.
Zámok, ktorý tam je bol po velmi dlhej dobe sprovoznení a mohli sa tam ľudia aj pozrieť. Mne osobne to vyhovovalo, že neboli žiadne davy sem tam niekto a keď ste sa chceli dozvedieť nejaké zaujímavosti, tak ste mali možnosť sa opýtať deciek, ktoré tam asi boli na brigáde. No description available.
Úžasné bolo, že ste mohli až úplne hore do vežy, kde boli hodiny a mohli sa pozrieť na celý Kroměříž s každej strany.
Jeden deň sme mali šťastie i na niečo, čo ja som nikdy do teraz neskúsila a priteľ len 2x.
Reč je o lukostrelbe, poviem vám bola to sranda. Vážne sa mi to páčilo, bol to krúžok a my sme tam prišli a opýtali sa, že či by sme si to mohli skúsiť tiež. No description available.
Pán bol velmi milý a povedal, že nie je problém vysvetlil nám čo a jak a dal luky.
Keď sme sa ho opýtali, čo sme dlžní, zostala som prekvapená. Povedal, že nič i presto sme nechali aspoň 100 kč. Pretože tie papiere na terč nie sú lacná záležitosť.
Vážne sme si to užili a vrátili sa s novým pohladom a myšlienkami. No description available.

Ak máte tú možnosť niekam tak to aspoň na chvílu vypadnúť rozhodne to urobte!

Komentáre